۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

شهروندان یاسوجی در منطقه اکبر آبادیاسوج بازهم  یک روز کرونایی دیگر را بدون آب سپری کردند. . . . به گزارش پیوارنیوز، موضوع قطع مکرر آب  در منطقه اکبرآبادیاسوج این روزها پیش از آنی که عملیات بهسازی شبکه ها را  دلیل باشد به یه رویه ی سوء مدیریتی شباهت دارد.   مردم این منطقه ی پرجمعیت این روزها مدام با […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهروندان یاسوجی در منطقه اکبر آبادیاسوج بازهم  یک روز کرونایی دیگر را بدون آب سپری کردند.

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز، موضوع قطع مکرر آب  در منطقه اکبرآبادیاسوج این روزها پیش از آنی که عملیات بهسازی شبکه ها را  دلیل باشد به یه رویه ی سوء مدیریتی شباهت دارد.

 

مردم این منطقه ی پرجمعیت این روزها مدام با قطعی آب به بهانه ی تعمیر روبرو هستند اما این قصه کمتر به تعمیرات و بیشتر به تخریب شبکه ها شبیه است.

کادر پاسخگویی و تعمیرات طوری در باره ی شکستگی‌ها در شبکه های این منطقه روزانه صحبت می‌کنند که گویا به شبکه های آبرسانی اکبرآباد بمباران کرده اند.
امروزهم  ساعاتی قبل از ظهر تا الان آب امیر کبیر در اکبرآباد یاسوج قطع شده  تا سریال قطعی آب به شصتمین قسمت رسیده باشد.
در دوماه اخیر تقریبا روزی نیست که مردم بی آبی را تحمل نکرده باشند.سایه ی شوم کرونا و نبود آب دلهره ها را در این منطقه زیاد کرده است.

در اعتراض به این رویه چند روز پیش گزارشی از نارضایتی مردم تولید و منعکس شد که با نگرانی مجموعه ی مدیریتی آبفا مواجه شد.

این مسئله باعث رنجش بسیاری از شهروندان دراین منطقه شده و در پیام‌های مختلف که برای تحریریه ما ارسال کردند این رنجش خود را نشان دادند و از اینکه مسؤولان مربوطه نتوانستند این مسئله را درست در زمانی که بیشترین احتیاج را به آب داشتند، مدیریت کنند گله‌مند هستند.

متعاقب آن گزارش مدیران آبفا گفتند قطعی مکرر  آب  در اکبر آباد یاسوج صحت ندارد حال ببینیم امروز چه توجیهی را در چنته ی پاسخ دارند.

انتهای پیام/ط_ الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.