ضرورت توجه دولت به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
استاندارکهگیلویه وبویراحمدتاکیدکرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و استفاده دولت از ظرفیت های استان به ویژه جامعه نخبگان تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛حسین کلانتری در بازدید از نمایشگاه فناوری در شهر یاسوج که با حضور معاون فناوری ریاست جمهوری انجام شد، اظهار داشت: تعداد سفرهای معاون فناوری ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد نگاه به فناوری و شرکت های دانش بنیان بیش از هر مسئول و مدیری کشوری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌ های علمی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار این هستیم که معاونت فناوری ریاست جمهوری به این ظرفیت‌ ها توجه کند.

 

کلانتری با بیان اینکه استان ما یک درصد جمعیت و وسعت کشور را دارد، اما بیش از ۲۰ درصد منابع نفتی کشور در این استان وجود دارد، گفت: با انتظاراتی که مردم دارند در دولت تدبیر امید میزان تخت‌های بیمارستانی دو برابر شده و همچنین در این دولت در تولید ساخت مسکن یک و چهار دهم افزایش داشته است.

استاندار بیان کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در بهمن ۹۸ کلنگ زنی شد و کمتر از ۱۰ ماه ۲۵۰۰ واحد افتتاح شد و کار ساخت ۳۵ هزارمین مسکن در استان در دهه فجر امسال به پایان رسید.

 

وی افزود: نگاه مردم و جوانان استان به اوج قله هاست و سرمایه گرانبهای کشور نیروی انسانی نخبه، متعهد و دلسوز است و شایسته آن بوده که این نیروی توانمند حمایت ویژه شوند.
گفتنی است در این آئین مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان کهگیلویه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.