۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاری هلدینگ های بنیاد مستضعفان باتوجه به ظرفیت های استان در سال جاری خبر داد. . . . به گزارش پیوارنیوز، نشست شورای توسعه شهرستان لنده به ریاست استاندار و با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان لنده و نمایندگان بنیاد علوی برگزار شد.  در این نشست آخرین وضعیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاری هلدینگ های بنیاد مستضعفان باتوجه به ظرفیت های استان در سال جاری خبر داد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، نشست شورای توسعه شهرستان لنده به ریاست استاندار و با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان لنده و نمایندگان بنیاد علوی برگزار شد.

 در این نشست آخرین وضعیت توسعه شهرستان لنده، اقدامات حمایتی بنیاد علوی در این شهرستان و همچنین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های اشتغال زا، عمرانی و تولید مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این نشست مقرر شد که هلدینگ های بنیاد مستضعفان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه عمرانی و اقتصادی به استان ورود کنند.

گفتنی است این هلدینگ ها در سال ۹۹ برای سرمایه گذاری در استان باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استان در حوزه صنعت و معدن سرمایه گذاری خواهند کرد.

همچنین در این نشست مقرر شد کمیته محرومیت زدایی با هدف رفع محرومیت استان تشکیل و هر ۴۵روز یکبار اعضای این کمیته با سفر به شهرستان لنده آخرین وضعیت حمایت ها و پیشرفت فیزیکی پروژه ها را ارزیابی کنند.

حسین کلانتری در این نشست اجرای طرح توسعه اقتصادی شهرستان لنده از سوی بنیاد علوی را گامی مهم، اساسی و افق روشن برای توسعه این شهرستان دانست و گفت: مردم و مسئولان با همدلی، انسجام و هماهنگی و با استفاده از همه ظرفیت ها در راستای توسعه و آبادانی این شهر ستان تلاش کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرستان لنده پس از شهر قلعه گنج کرمان دومین شهر پایلوت محرومیت زدایی در کشور محسوب می شود که این بنیاد تاکنون در راستای محرومیت زدایی و توسعه آن اقدامات مهمی انجام داده است.

وی افزود: اما باید تلاش شود که بیش از این برای آبادانی لنده از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

کلانتری بر ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی با بنیاد علوی تاکید کرد و گفت: رشد و توسعه شهرستان لنده در گرو مشارکت مردم است.

سید خدادوست موسوی فرماندار لنده نیز در این نشست، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد علوی به محور لنده_دهدشت اختصاص یافت و به زودی ۵ کیلومتر از این مسیر توسط شرکت اسکان اجرایی می شود. 

بنیاد علوی سازمانی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که در دی ماه ۹۷ با ورود به استان و انتخاب شهرستان لنده به عنوان دومین پایلوت محرومیت زدایی در کشور بعد از شهر قلعه گنج کرمان، کار خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.