۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

بهترین آثار جشنواره مجازی سراسری تولید فیلم کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با شعار در خانه بمانیم توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شدند. . . . به گزارش پیوارنیوز، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری با بیان این خبر گفت:این جشنواره به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  […]

ارسال توسط :
پ
پ

بهترین آثار جشنواره مجازی سراسری تولید فیلم کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با شعار در خانه بمانیم توسط کارشناسان انتخاب و معرفی شدند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری با بیان این خبر گفت:این جشنواره به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  به صورت مجازی ، با موضوعات در خانه می مانیم، کرونا و ایثار اجتماعی،کرونا و حقوق مردم،کرونا و همبستگی ملی، کرونا واخلاق اجتماعی،کرونا و خانواده برگزار شد.

اکبر آیین اظهار داشت: از طریق فضای مجازی و رسانه ها طی فراخوانی هنرمندان را دعوت به تولید فیلم کوتاه در قالب مستند،داستانی ،انیمیشن و موشن گرافیک نمودیم.

آیین افزود: در مجموع تعداد 18 اثر از سراسر کشور به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که پس از کارشناسی توسط کارشناسان 10اثر در قالبهای مختلف به عنوان آثار برتر برگزیده و انتخاب شدند.

وی با اشاره به اثار انتخاب شده تصریح کرد:دو اثر استاپ موشن “چرت و پرت”و “کرونا” به کارگردانی رضا پورزارعی از تهران ، انیمیشن “یک اتفاق ساده” از نفیسه خوانساری از فارس و فیلم کوتاه “به یاد آنها” به کارگردانی زهرا یزدانی از مشهد و همچنین  فیلمهای کوتاه “خواهش” و “اشکهای یک پدر” به کارگردانی سید جواد هادی اصل ،”پاکبان ضد ویروس نیست” و کلیپ “کرونا” از سعید کریمی ،کلیپ “انقلاب از ابتدا تا کنون”  از رضا دانش پژوه و موشن گرافیک “کرونا” از حمید شیر مردی از جمله اثار انتخابی جشنواره تولید فیلم های کوتاه حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمدبودند.
آیین اضافه کرد:حوزه هنری باهمه آثار انتخاب شده قرارداد تولید امضاء نموده و هزینه تولید آن به حساب صاحبان آثار پرداخت شده است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.