۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

۶۵ میلیون تومان تسهیلات، به نیازمندان برای ساخت مسکن پرداخت می‌شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در نشست هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان گفت: امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ساخت مسکن است که باید مورد توجه قرار گیرد. حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره […]

ارسال توسط :
پ
پ

۶۵ میلیون تومان تسهیلات، به نیازمندان برای ساخت مسکن پرداخت می‌شود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در نشست هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان گفت: امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ساخت مسکن است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به مقاوم سازی ساخت و ساز‌ها افزود: کارشناسان نظارت بر ساخت مسکن باید دقت بیشتری در زمینه مقاوم سازی ساختمان‌ها داشته باشند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب استان ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی در زمینه ساخت و ساز دارد که باید با برنامه ریزی مناسب و به موقع از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
امام جمعه یاسوج از خیران خواست تا افراد نیازمند را، در روستا‌ها شناسایی و مکان‌های تفریحی و ورزشی برای آن‌ها ایجاد کنند تا از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در جلسه گفت: ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات برای کمک به ساخت مسکن نیازمندان پرداخت می‌شود.
عزیز فیلی افزود: باید در هیات امنای خیرین مسکن ساز، همکاران کمیته امداد و بهزیستی نیز حضور داشته باشند.
جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان در این جلسه گفت: ۷۸ هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد که از این تعداد ۲۸ هزار واحد مقاوم سازی نشده است.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.