قطعی۸ ساعته آب شرب برخی از مناطق شهر یاسوج
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگاران از قطعی آب برخی از مناطق شهر یاسوج خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به اينكه امورآب و فاضلاب شهرسـتان بویراحمد قصد انجـام پـاره اي عمليـات جهت بهسازی و وصل شبکه جدید توزیع آب شرب درسطح شهر حدفاصل میدان امام حسین (ع) را دارد.
وی گفت: به همین دلیل آب شرب خیابان ارتش، بلوار امام خمینی ( از گلستان ۱ تا ۱۵ ) و بلوار امامت ( از امامت ۱ تا ۱۳) از ساعت ۹ صبح روز يکشنبه مورخ ۱۷/ ۱۲/ ۱۳۹۹ تا ساعت ۱۷ به مدت ۸ سـاعت قطع مي باشد.
غریبی یادآور شد: ضروريست ساكنين مناطق ياد شده قبل از قطعی آب، تدابير و تمهیدات لازم را جهت ذخيره سازي آب مورد نياز و همچنين در ساعات قطعی آب همكاريهاي مقتضي را نسبت به صرفه جوئي در مصرف با امور آب وفاضلاب شهرستان بويراحمـد به عمل آورند.
علی محمد غریبی تصریح کرد: تا ساعاتی پس از پایان عملیات بهسازی و وصل شبکه جدید توزیع، افت فشار آب در شبکه مناطق مورد نظر دور از انتظار نمی باشد که لازم است مشترکین از هر گونه دستکاری تاسیسات، تجهیزات مکانیکی و شیرآلات جدا خودداری نموده تا هر چه سریعتر جریان آب در شبکه های توزیع به حالت اولیه و معمول برگردد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.