۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

کنترل، مبارزه و مقابله با کرونا، نیازمند رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری هوشمند است. . . . به گزارش‌پیوارنیوز، در چهارمین روز از هفته سلامت امسال؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیر روابط عمومی این دانشگاه با […]

ارسال توسط :
پ
پ

کنترل، مبارزه و مقابله با کرونا، نیازمند رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری هوشمند است.

.

.

.

چهارمین روز هفته سلامت به نام هماهنگی و همکاری بین بخشی در مقابله با کرونابه گزارش‌پیوارنیوز، در چهارمین روز از هفته سلامت امسال؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیر روابط عمومی این دانشگاه با فرمانده نیروی انتظامی استان، شهردار یاسوج و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کردند.

 دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه چهارمین روز از هفته سلامت با عنوان “هماهنگی و همکاری بین بخشی در مقابله با کرونا” نامگذاری شده است، گفت: بی شک لازمه کنترل، مبارزه و مقابله با بیماری کرونا، همکاری بین بخشی و مشارکت بیشتر مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری هوشمند است.

وی گفت: در شرایط کنونی باید آحاد جامعه به آموزش‌های وزارت بهداشت آشنا می شدند که خوشبختانه با فرماندهی استاندار و همکاری معاونان استاندار، فرمانداران و نهادهایی چون سپاه، صدا و سیما ،هلال احمر، شهرداری ها، نیروی انتظامی و سایر سازمان ها و ادارات، خوشبختانه همدلی، همکاری و فرهنگ سازی صحیح و موثری را شاهد بودیم.

یزدان پناه ضمن تقدیر از همکاری گسترده مسئولان در مهار کرونا، افزود: امنیت و سلامت مهمترین ارکان زندگی مردم است و لازم می دانم از نیروی انتظامی استان به دلیل زحمات زیادی که در سال گذشته و ابتدای امسال برای  سلامت مردم متحمل شدند تشکر کنم.

وی یادآور شد: در بهداشت، درمان و سلامت جامعه با هیچ کس تعارف نداریم و صادقانه تلاش می کنیم تا زندگی مردم به روال طبیعی خود بازگردد و از مردم نیز انتظار داریم که همچون گذشته دانشگاه علوم پزشکی و جامعه بهداشت و درمان را یاری کنند.

 

دکتریزدانپناه همچنین اززحمات  مدیر عامل و مجموعه پرسنل و امدادگران و داوطلبان و جوانان زحمتکش سازمان جمعیت هلال احمر استان بخاطر تعامل و همکاری خوب جمعیت هلال احمر با دانشگاه علوم پزشکی در بحث غربالگری  کرونا ویروس و برنامه های دیگر با اهدا لوح سپاس به مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تقدیر و تشکر نمودند.

 

                 

انتهای‌پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.