۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: بیش از اثر 150  اثر به جشنواره  رسانه ای پیپشگیری  و مقابله با کرونا به دبیرخانه جشنواره در این اداره کل ارسال شد.  . . .  به گزارش پیوارنیوز ،محمدعلی پیرسبزی با تقدیر از مشارکت خوب اصحاب رسانه استان در این جشنواره  گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: بیش از اثر 150  اثر به جشنواره  رسانه ای پیپشگیری  و مقابله با کرونا به دبیرخانه جشنواره در این اداره کل ارسال شد. 

.

.

.
 به گزارش پیوارنیوز ،محمدعلی پیرسبزی با تقدیر از مشارکت خوب اصحاب رسانه استان در این جشنواره  گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان اصحاب رسانه از اولین روز این بحران در کنار مردم و مسئولین در جهت مقابله و پیشگیری با این ویروس منحوس تلاش کردند.  
وی با بیان اینکه  اکثریت  آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در هر چهار محور عنوان شده در حد اصول و استاندارهای روز خبری بودند افزود: نگاه حرفه ای مجموعه خبرنگاران و رسانه های استان در زمان کرونا  در استان واقعیتی انکارناپذیر بود. 
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری برگزار شد که خبرنگاران در همه عناوین اعلام شده در فراخوان، تولیدات خبری مطلوبی داشتند. 
 پیرسبزی با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان یافت خاطرنشان کرد: داروری آثار دریافت شده این جشنواره بزودی انجام و برگزیدگان معرفی خواهد شد.

انتهایپیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.