۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۴۵

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد  درپی درگذشت مرحوم علی تاج امیری فرماندار اسبق دنا پیام تسلیتی صادرکرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، در پیام فیض الله پاسره  مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد آمده است؛ انالله وانا الیه راجعون خانواده محترم تاج امیری  خبر تاسف‌بار، غم‌انگیز وجانگداز درگذشت حاج علی سختخاطرمان را آزرد و باعث تاثر و اندوه فراوان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد  درپی درگذشت مرحوم علی تاج امیری فرماندار اسبق دنا پیام تسلیتی صادرکرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در پیام فیض الله پاسره  مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد آمده است؛

انالله وانا الیه راجعون

خانواده محترم تاج امیری

 خبر تاسف‌بار، غم‌انگیز وجانگداز درگذشت حاج علی سختخاطرمان را آزرد و باعث تاثر و اندوه فراوان شد، و حزن همه بستگان دوستان و همکاران را به همراه داشته است.

بی‌شک مشیت الهی بر این تعلق گرفت که بهار زندگی را خزانی ماتم‌زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز سفر کرده در واژه ها نمی‌گنجد و چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند تنها می‌توانیم از خداوند متعال صبر عظیم برای بازماندگان و روحی شاد و آرام برای آن مرحوم طلب نماییم.

در نهایت تأثر و تألم خاطر ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم ، خاموش شدن این شمع نورانی را تسلیت و تعزیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.