مطالبات ۶ماهه نیروهای حراست بیمارستان شهیدجلیل یاسوج پشت خاکریزکرونا/ دانشگاه علوم پزشکی چه پاسخی دارد؟+تصاویر
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
جمعی از نیروهای حراست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خواستار پرداخت مطالبات عقب افتاده خود شدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛روز گذشته تعدادی از نیروهای حراست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور در دانشگاه علوم پزشکی این شهر خواستار پیگیری مطالبات خود شدند که به گفته آن ها برخورد مناسبی با آن ها صورت نگرفته است.

یکی از این افراد با ارسال متنی به این پایگاه خبری مدعی شده است : از اواخر سال ۱۳۹۸ تاکنون در این بیمارستان مشغول به کار هستند و چندین بار خودشان و خانواده هایشان درگیر بیماری کرونا شدند؛ روز گذشته به دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند که ۶ ماه حق و حقوق ما داده نشده است و عیدی و حق کرونا به ما تعلق نگرفته است که آقای پورانفر معاون پشتیبانی علوم پزشکی جای تقدیر و تشکر از نیروها آنها را از اتاق بیرون کرده است و لفظی را نیز به کار برده است درصورتی که وی از روز اول کرونا تا به الان یک بار هم در بخش های بیمارستان از ترس جانشان پا نگذاشته اند و فقط و فقط با صدا و سیما در درب ورودی بیمارستان مصاحبه میکردند.

به منظور پیگیری این مساله با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و نیز رئیس بمارستان شهید جلیل یاسوج تماس گرفتیم که هیچ کدام پاسخگوی تلفن خود نبودند لذا این رسانه منتظر دریافت پاسخ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مطالبات نیروهای حراست بیمارستان شهید جلیل خواهد بود.


انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.