۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

حسین کلانتری به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراها پیام تبریکی صادر کرد.   . . .   به گزارش پیوارنیوز، متن پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرح  زیراست: بسم الله الرحمن الرحیم  《وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ》 شوراها یکی از ارکان تصمیم گیری، حیات اجتماعی شهر و روستا و مصادیق اعمال حاکمیت ملت هستند. شوراها […]

ارسال توسط :
پ
پ

حسین کلانتری به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراها پیام تبریکی صادر کرد.

 

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، متن پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرح  زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم 

《وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ》

شوراها یکی از ارکان تصمیم گیری، حیات اجتماعی شهر و روستا و مصادیق اعمال حاکمیت ملت هستند.
شوراها تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی هستند که می طلبد به عنوان نمایندگان منتخب مردم و یک پارلمان محلی در بهبود روند مدیریت شهری و روستایی گام های اجرایی بردارند.
نهم اردیبهشت به عنوان روز ملی شوراها فرصت مغتنمی و مناسبی برای قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستا در جای جای این استان است که برای توسعه و آبادانی و حل مشکلات در سطح محلی تلاش مضاعف می‌کنند و با نظارت بر عملکرد حوزه امور شهری زمینه خدمت‌رسانی مطلوب و هر چه بهتر به مردم را فراهم می‌کنند.

اینجانب سالروز تاسیس نهاد  شوراهای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان و اعضای شورا که در شورای عالی استان حضور دارند تبریک عرض نموده و امید است در سال جهش تولید به عنوان حلقه رابط دولت و ملت با مشارکت و همدلی شهرداری ها، دهیاری ها و همکاری دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال اقدام کنند.

  از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی استان را مسئلت دارم.

حسین کلانتری 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.