۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹هزار و ۶۱معلم در کلاس های درس این استان مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند.   . . . به گزارش پیوارنیوز، هادی زارع پور گفت: نسبت تعداد معلمان در مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد یک نفر به ازای ۱۸ دانش آموز است در حالی که به ازای هر۲۵ […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹هزار و ۶۱معلم در کلاس های درس این استان مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان هستند.

 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، هادی زارع پور گفت: نسبت تعداد معلمان در مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد یک نفر به ازای ۱۸ دانش آموز است در حالی که به ازای هر۲۵ دانش آموزان مقطع ابتدایی یک معلم در کشور فعالیت دارند.

وی بیان کرد:پنج مدرسه تک نفره در استان دایر است.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ۱۴ هزار و۲۶۰ فرهنگی در استان فعالیت می کنند که یکهزار نفر دانشجو معلم و چهار هزار نفر کادر مدیریتی و سایر حوزه های اجرایی مدارس شاغل هستند.

زارع پور افزود: کلنگ زنی ۷۲۱ مسکن فرهنگیان از مهمترین برنامه های هفته معلم امسال در کهگیلویه و بویراحمد است.

زارع پور عنوان کرد: زمین های مورد نیاز این واحدهای مسکونی در شهرستان های بویراحمد،گچساران،کهگیلویه و باشت اختصاص یافته است.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تجلیل از ۲۱۲ معلم که حد نصاب های ارزیابی را کسب کرده اند نیز از دیگر برنامه های هفته معلم امسال دراستان است.

زارع پور گفت:شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه از دی ماه سال1398 به شهرستان ها کهگیلویه و بویراحمد ارسال و فرایند انتخاب  شروع شده و اردیبهشت ماه نتایج اینارزیابی شامل شاخص های عمومی و اختصاصی اعلام شد.

وی بیان کرد:بیشتر جشن های هفته بزرگداشت معلم امسال استان در فضای مجازی برگزار شده است.

زارع پور با بیان اینکه مهمترین تابلوی موفقیت معلمان در کنکور سراسری متجلی می شود گفت: ۱۵۰ رتبه زیر یکهزار کنکور سراسری سال گذشته در مناطق مختلف استان گزارش شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان ۱۶۸هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.