۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

فرماندار باشت آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان را تشریح کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، فرماندار شهرستان باشت درگفتگو با پیوارنیوز در مورد آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: از روز نهم اردیبهشت تاکنون آمار مبتلایان به کرونا در باشت ۴۲ نفر است و از تاریخ ذکر شده تاکنون مورد جدیدی از افراد […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار باشت آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان را تشریح کرد.

.

.

.

آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان باشتبه گزارش پیوارنیوز، فرماندار شهرستان باشت درگفتگو با پیوارنیوز در مورد آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: از روز نهم اردیبهشت تاکنون آمار مبتلایان به کرونا در باشت ۴۲ نفر است و از تاریخ ذکر شده تاکنون مورد جدیدی از افراد مبتلا به کرونا در شهرستان گزارش نشده است.

سید مسعود حسینی افزود: گروه‌های مختلفی در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند تا افراد مبتلا به کرونا را شناسایی کنند، خوشبختانه در شهرستان باشت مشکل آنچنانی نداریم و وضعیت فعلا سفید است.

وی در مورد بازگشایی اماکن مذهبی و مساجد شهرستان باشت همزمان با اعلام شدن وضعیت سفید کرونا اضافه کرد: در این خصوص دستور العملی از طرف ستاد کرونا به فرمانداری ارسال نشده است، ولی به صورت شفاهی موافقت‌هایی شده که بازگشایی این اماکن انجام شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.