پبام تبریک رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت روز ارتش
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد روز ارتش را تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ اسماعیل رضایی رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۹ فروردین روز اقتدار، سربلندی و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های ارتش قهرمان را تبریک گفت و از دلاوری های فداکارانه و عاشقانه ارتش سرافراز در دفاع از وطن، دین و خدمت به مردم درآوردگاه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

وی آورده است: روز ارتش به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، روزی تاریخی و پُرمضمون و جزو خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید.

رضایی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد رویش مردان بزرگی چون صیاد شیرازی ها بوده ایم که هرگز نام و یاد و رشادت‌های آنان فراموش نخواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نیروهای مسلح کشور همواره در تمامی عرصه های نظامی، دفاعی و آموزشی عملکردی درخشان داشته و هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، با حفظ وحدت و هم‌افزایی ملی، حضوری موثر در عرصه دفاع از کیان کشور داشته اند.

وی در پایان افزود: ضمن گرامیداشت روز تاریخی ۲۹ فروردین و تبریک این ایام به فرماندهی محترم کل قوا و ارتشیان سرافراز ایران توفیق روزافزون همه این عزیزان را در راستای خدمت به کشور و تلاش در جهت حفظ دستاوردهای نظام و تحقق آرمان های امام و شهدا در دفاع از این مرز و بوم از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.