۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

محبوبه هادوی نژاد رتبه برتر گزارش کرونایی درقالب کلیپ باموضوع “عروسی کرونایی”  رابه خود اختصاص داد. . . . به گزارش پیوارنیوز، شیوع ویروس کرونا در کشور که موجب بیماری و فوت بسیاری از هم میهنانمان شد بار دیگر فرصتی شد که اهمیت نقش رسانه ها در اطلاع رسانی، هشدار و اغنای افکار عمومی بیش […]

ارسال توسط :
پ
پ

محبوبه هادوی نژاد رتبه برتر گزارش کرونایی درقالب کلیپ باموضوع “عروسی کرونایی”  رابه خود اختصاص داد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، شیوع ویروس کرونا در کشور که موجب بیماری و فوت بسیاری از هم میهنانمان شد بار دیگر فرصتی شد که اهمیت نقش رسانه ها در اطلاع رسانی، هشدار و اغنای افکار عمومی بیش از پیش آشکار شود.

بنابراین در این شرایط ایجاب می کرد که فعالان عرصه اطلاع رسانی با فعالیت مضاعف در جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای مقابله با این ویروس، تا حد زیادی مانع آسیب دیدن هم میهنانمان باشند.

در همین راستا جشنواره مجازی رسانه ای “به مدد الهی کرونا را شکست می دهیم” جهت ایجاد شور بیشتر رسانه ای و همچنین تقدیر از تولیدات ویژه رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه با مشارکت حوزه هنری، بسیج رسانه، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و  با استقبال ویژه از سوی اصحاب رسانه برگزار شد و منتخبین آن اگرچه در میان انبوه آثار ارسالی با سطح کیفی قابل توجه دشوار بود توسط هیات داوران مشخص شدند.

به گزارش پیوارنیوز، محبوبه هادوی نژاد متولد۱۳۶۷ از سال 84 وارد باشگاه خبرنگاران جوان وسپس 86 وارد خبر صداوسیما یاسوج شد هم اکنون فارغ التحصیل رشته خبرنگاری دانشکده خبر تهران ودانشجوی رشته علوم سیاسی است .در کارنامه ی ایشان تهیه گزارشهای برتر درجه ب (ازلحاظ ارزیابی ها – کیفیت ) وپخش از شبکه های سراسری تلویزیون زیادی به چشم میخورد.

 

سایت خبری تحلیلی پیوارنیوز این موفقیت برتر را به شما تبریک می‌گوید و از درگاه قادر متعال، برای شما و همه همکاران گرامی آرزوی سربلندی و سرافرازی وپیروزی را مسألت دارد.باشد که این افتخار ، نقطه عطفی در مسیر تحول و پیشرفت رسانه ای شما از ایران عزیزمان گردد.

 

    

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.