کفالت معنوی بیش از ۲ هزار نفر از ایتام و فرزندان محسن کهگیلویه و بویراحمدی در ماه مبارک رمضان توسط خیرین نیکوکار
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
رنیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین نیکوکار کفالت معنوی بیش از 2 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان را در ماه مبارک رمضان پذیرفتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛محمدیوسف عارفی فر رنیس اداره اکرام ایتام استان گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی این نهاد ب‌منظور حمایت از فرزندان ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: به‌منظور حمایت همه‌جانبه و مشارکت همگانی مردم خیر و نیکوکار در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین، کمیته امداد در سال جاری پویش ایران مهربان با شعار هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد در دستور کار دارد.
عارفی فر با بیان اینکه به‌منظور تحقق پویش ایران مهربان و جذب حداکثری حامیان همه تلاش خود را به کار می‌بندیم، گفت: در حال حاضر ۸۵۵۶ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد ۲۶۷۹ نفر یتیم و مابقی محسنین هستند.
وی تأکید کرد: ۴ نفر از ایتام و ۱۲۷۳ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.
رنیس اداره اکرام ایتام استان با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار حامی خیر و نیکوکار در سال جاری سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در استان را برعهده دارند، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۳۳۵ نفر به حامیان این نهاد اضافه‌شده است.
عارفی فر با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال گذشته بیش از ۲۰میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: سرانه ایتام این نهاد ۴۵۰ هزار تومان می باشد که امیدواریم با مشارکت خیران نیکوکار این مبلغ افزایش یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.