۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۳۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه تلاشگران و فعالان روابط عمومی دستگاهها، سازمانها و نهادها در بخشهای خصوصی و دولتی تبریک گفت. . . . به گزارش پیوارنیوز، در پیام حسین کلانتری آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا […]

ارسال توسط :
پ
پ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه تلاشگران و فعالان روابط عمومی دستگاهها، سازمانها و نهادها در بخشهای خصوصی و دولتی تبریک گفت.

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز، در پیام حسین کلانتری آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت و جایگاه روابط عمومی و مقوله مهم اطلاع رسانی در مناسبات انسانی و اجتماعی در دنیای ارتباطات امروز است.
 
بی شک، در جهان گسترده ارتباطی امروز، تولید محتوای غنی، صداقت در اطلاع رسانی ، تلاش برای ایجاد رضایت دوسویه کارکنان و مخاطبین و ارتباط بین سازمانی بر مبنای احساس تعهد ، از وظایف مهم روابط عمومی حرفه ای در سازمان است.
یقینا توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در همه دستگاهها،سازمانها و نهادها موید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود و روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و ایجاد نشاط و امید در جامعه تأثیر گذار خواهد بود.
از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی،سازمانها و نهادها می خواهم ضمن اهتمام در جهت حل مشکلات و رفع نیازمندی های روابط عمومی و توجه به مستندسازی و تبلیغ و تبیین دستاوردها،سعی در تقویت و توانمند سازی روابط عمومی ها داشته باشند تا با فراغ بال و انگیزه بیشتر در جهت انعکاس عملکرد و بیان دستاوردهای دولت و نظام اهتمام ورزند.
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است از همه دست اندرکاران و فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی انتظار می‌رود با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در راستای اطلاع رسانی و امید آفرینی در کنار همه مسئولان و دست اندرکاران امر تولید به پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و کشور کمک کنند.
اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه  اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیقات همه عزیزان را از خداوند سبحان خواستارم.

حسین کلانتری 
استاندارکهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.