۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۲۳

با مشارکت خیران و بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ۸ هزار پرس غذا بین آسیب دیدگان از کرونا در مناطق روستایی و عشایری توزیع شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، به همت خیران و سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد از۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا سالروز شهادت مولای متقیان ۸هزار پرس غذا در […]

ارسال توسط :
پ
پ

با مشارکت خیران و بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد ۸ هزار پرس غذا بین آسیب دیدگان از کرونا در مناطق روستایی و عشایری توزیع شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، به همت خیران و سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد از۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) تا سالروز شهادت مولای متقیان ۸هزار پرس غذا در یاسوج پخت و با انتقال به روستا‌ها، مناطق عشایری وحاشیه شهر‌ها بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

نماینده خیران مشارکت کننده در این اقدام خداپسندانه گفت: در این طرح علاوه بر غذا‌های گرم بسته‌هایی غذایی و بهداشتی به ارزش هر کدام ۲ میلیون ریال بین ۲هزار و۲۰۰خانوار توزیع شد.
سیدمحمود محمودی اطهر افزود: هر روز با حضور گرم و پرشور افراد مختلف غذا‌ها پخته وعصر‌ها از ساعت ۱۵به روستا‌ها و مناطق عشایری با فاصله ۲۰تا۱۵۰کیلومتری یاسوج منتقل می شود.
وی ادامه داد: ارزش کمک‌های غذایی و بهداشتی بیش از ۴میلیارد ریال است.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: به همت جمعی از فرهنگیان روزانه بین ۸۰تا۱۰۰پرس غذا تهیه و توزیع می‌شود.
سرهنگ جاماسب بهمنیار افزود: برنامه توزیع به گونه‌ای است که در حرکتی جهادی برخی دارندگان خودرو غذا‌های گرم را در آستانه افطار به درب خانه‌ها می‌رسانند.
وی ادامه داد: مواد اولیه غذا‌ها از سوی خیران وبا مشارکت بسیج فرهنگیان تهیه می‌شود و افراد از۸تا۱۶ساعت در روز مشغول پخت غذا و توزیع آن هستند.
غلامی مدیر دبیرستان شبانه روزی عشایری که بخشی از غذا‌ها در این مدرسه پخت می‌شود گفت: از ساعت۷صبح تا ۱۸عصر با عشق به مولا علی (ع) سرگرم تهیه غذا‌ها هستیم.

ظهرابی راننده یکی از خودرو‌های حمل غذا هم گفت: روزانه بین ۲۰۰تا۲۵۰غدا را در فاصله‌های ۲۰تا۷۰کیلومتری حمل وتوزیع می‌کنم و خوشحالی مردم نیازمند و آسیب دیده ازکرونا خستگی مان را مغلوب می‌کند.

 

    

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.