۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ادامه سلسله برنامه های عقیدتی سپاه  فتح استان، صبح امروز کلاس قرائت قرآن و سخنرانی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونین، مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه فتح و نیروهای پاسدار  برادر و خواهر در محل صبحگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.   به […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ادامه سلسله برنامه های عقیدتی سپاه  فتح استان، صبح امروز کلاس قرائت قرآن و سخنرانی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونین، مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه فتح و نیروهای پاسدار  برادر و خواهر در محل صبحگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

به گزارش پیوارنیوز، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم معنوی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان  امسال همچون  سالهای گذشته برنامه های عقیدتی را تدارک دیدیم و  به دلیل ویروس منحوس کرونا امکان اجرای آنها طبق روال عادی میسر نبود.

 سردار حمید خرم دل گفت:  با  تدابیری که اندیشیده شد کلاس های عقیدتی در سپاه فتح ، تیپ 48 فتح و نواحی مقاومت بسیج  به صورت  12 تا 15 نفره برگزار می شود.

وی ابراز داشت:  با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب شهر یاسوج کلاس های عقیدتی در فضای باز میدان صبحگاه برگزار  و شرکت کنندگان در این آیین معنوی از قرائت قرآن و سخنرانی  بهره مند می شوند.

سردار خرم دل گفت: در سطح استان با توجه به برنامه هایی که معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرده بود از مربیان و قاریان استانی و بین المللی استفاده شد و نگذاشتیم که این ایام بیهوده سپری شود.

 وی افزود: در بحث فضای مجازی نیز در حوزه عقیدتی برنامه های بسیار خوبی تدارک دیده شد و در حال انجام است. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و سایر مناسبت های ملی و مذهبی باید نقش آفرین باشد زیرا اساس و شاکله اصلی  سپاه معنویت و مسائل دینی و عقیدتی است.

وی از تلاش های حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به خاطر اجرای برنامه عقیدتی در سطح استان  تقدیر کرد و گفت: با وجود تمامی محدودیت هایی که وجود داشت برنامه های عقیدتی به نحو مطلوبی انجام شده و تا پایان ماه  مبارک رمضان این روند ادامه دارد.

در این آیین حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه نیز در خصوص فلسفه سوره های قرآن کریم و نکاتی که در این سوره ها نهفته است مطالبی را بیان کرد و به تفسیر آیات  سوره هود پرداخت.

     

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.