اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷

 نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، روسای دانشگاه‌های یاسوج، فرمانداران و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.  . . . به گزارش پیوارنیوز، در این نشست از خدمات سه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره دهم مجلس شورای […]

ارسال توسط :
پ
پ

 نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، روسای دانشگاه‌های یاسوج، فرمانداران و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در این نشست از خدمات سه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره دهم مجلس شورای اسلامی (غلامرضا تاجگردون، غلام محمد زارعی و عدل هاشمی پور)  تجلیل شد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در نخستین نشست شورای اداری استان اظهار کرد: ما در یک برهه مهم از تاریخ قرار گرفته‌ایم و امانتی به دست ما سپرده شده که خون بهای رنج هزاران انسان خردمند و شهدایی است که جان دادند.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ بسیار رنج کشیده شد تا این انقلاب به اینجا برسد و امروز ما ثمره شیرین شجره طیبه انقلاب را می‌چشیم، اظهارکرد: هر جا مسئولین درست عمل کردند و با تدبیر و معنویت در میدان حاضر شدند همیشه پیروزی نصیب ما شده و هر جا اینطور نبود ما با مشکلاتی روبرو شدیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آرمان‌های ما متفاوت با همه مکتب‌ها و حکومت‌های جاری جهان بوده و رهبران ما ویژه بوده‌اند به همین علت نیز دشمنی‌ها با ما سرسختانه است، خاطرنشان کرد: امروز ما مسئولیت سیاسی، اداری، فرهنگی و اجتماعی سنگینی داریم و باید خیلی دقت کنیم، زیرا راه بسیار مقدس، آرمان‌ها بلند و دشمنی‌ها سرسخت است.
حسینی با بیان اینکه برای طی درست این راه مقدس نیاز به ابزار داریم، تصریح کرد: انس با قرآن و معنویت و توجه به احکام اسلامی از مهم‌ترین این ابزارهاست و یک مسئول در نظام اگر معنویت و انس با قرآن نداشته باشد، نمی‌تواند این راه را به درستی طی کند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید در خط مقدم مساجد و نماز جمعه و تجمعات مذهبی باشند، ادامه داد: از برخی پرسیده شد که چرا در نماز جمعه یا جماعت شرکت نمی‌کنید، گفتند که ما اهل ریا نیستیم که این اندیشه اشتباهی است، زیرا تظاهر به اسلام در برخی جاها ضروری بوده و قدرت اسلام در تظاهر به اسلام است.
وی با بیان اینکه این استان برای به‌کارگیری ظرفیت‌ها نیازمند همدلی است و در این صورت است که عقب ماندگی تاریخی ما مرتفع می‌شود، گفت: باید برنامه جامعی طراحی شده و سیاست‌های کلی پیگیری شود تا بتوانیم به وسیله این برنامه، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.
امام جمعه یاسوج ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس روز بیداری جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی است و شاید با توجه به بحث بیماری کرونا نتوانیم مانند گذشته مراسم برگزار کنیم اما باید بیداری فکری همیشه وجود داشته باشد.
حسینی ضمن تبریک عید سعید فطر، بیان کرد: در عید فطر امسال، نمازها در مساجد برگزار می‌شود و مثل گذشته در خیابان‌ها تجمع کنند

در  ادامه غلام‌رضا تاجگردون ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان استان خصوصا استاندار، به انتقادها از مجلس دهم اشاره کرد و گفت: حسن نیت رهبری و تدبیر ایشان کشور را به جلو حرکت داد و امیدواریم هر کدام با هر نگاه سیاسی و نقدی که داریم به کشور کمک کنیم.
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در جمهوری اسلامی به دلیل کج بودن سلیقه‌ها فراموش می‌کنیم چگونه ادامه دهنده خدمت دیگران باشیم و اگر در هر سمتی منصوب شویم باید از صفر شروع کنیم. 
وی با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها مانند مشعلی است که دست به دست می‌شود، گفت: هر کداممان این مشعل را گرفتیم و بالا رفتیم نباید زیاد خرابکاری کنیم که نفر بعدی اذیت شود. دقیقاً مثل پرندگانی که با هم به پرواز در می‌ایند، نباید از مشعل خدمت غافل شویم و باید تکمیل کننده کار گذشتگان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در استان کهگیلویه و بویراحمد فراموش نکنیم پایداری خدمت باید ادامه داشته باشد برخی موارد  رسانه‌ای و سطحی و فضای مجازی نباید ذهن همه را مخدوش کند.
تاجگردون در ادامه با برشمردن پروژه‌های عمرانی در استان، گفت: در مجلس فلان نماینده به من التماس می‌کرد که برای او در بودجه چمن ورزشی قرار بدهم، و در عوض در کمیسیون به من رأی بدهد. حالا می‌بینیم که چه تعداد پروژه ملی ما در سطح استان داریم.
نماینده گچساران و باشت با بیان اینکه همگرایی‌ها در  استان مورد توجه باشد از نماینده ولی‌فقیه خواست مانع پیش داوری‌ها شویم که حرکت رو  به جلوی استان  را ناامید و کند می‌کند و موتور توسعه بخوابد.

تاجگردون ضمن قدردانی از خدمات آیت الله ملک حسینی گفت: آیت الله ملک حسینی مایه فخر استان کهگیلویه و بویراحمد است و خوشحالم که مقام معظم رهبری سیدی جلیل قدر، از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد را برای نمایندگی ولی فقیه در استان انتخاب کردند.
وی خاطرنشان کرد:  اگر چه با عنایت مردم مجددا توفیق دارم وکیل و خادم مردم باشم، اما تشکر می کنم از کسانی که ۸ سال گذشته در کنار ما بودند و همراه دو نماینده دیگر به رشد استان کمک کنیم.

در ادامه عدل هاشمی‌پور گفت: من یک انسان اجرایی هستم و مزاحمتی برای هیچ کدام از شما مدیران ایجاد نکردم به مدیرکلی زنگ نزدم که مدیر دفترت کیست و یا چرا در فلان اداره نیروهایی که دارید از حامیان من نیست!
نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ ادامه داد: اگر در انتخابات شکست خوردم که آن را می‌پذیرم به دلیل همین فرهنگ بوده است اگر این نبود  سرنوشت جور دیگری بود اگر به فکر کارهای زیربنایی بودیم وضعیت اشتغال و جامعه اینگونه نبود.
وی با اشاره به نگاه سردسیری و گرمسیری گفت: چرا باید چنین نگاه‌هایی در استان ما باشد استان ما استاندار دارد لذا نباید چنین نگاهی باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد پروژه خصوصی و دولتی از پتروشیمی گرفته تا شبکه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه‌ام در حال اجرا است من دنبال چنین کارهایی بودم و عشقم هم همین موارد بود.
هاشمی‌پور در ادامه گفت: در این دو ماه خیلی‌ها رفتند و نشستند اما من این کار را نکردم و تا همین دیروز دنبال کارها و پروژه حوزه انتخابیه‌ام بودم.
وی با اشاره به رونق پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای به دنبال یاس و ناامیدی هستند.
وی با اشاره به اینکه اخلاق در بین سیاسیون گم شده خطاب به نماینده ولی‌فقیه گفت که به این حوزه ورود پیدا کنند.

نماینده شهرستان‌های  کهگیلویه گفت: از شکست احتمالی هراس نداشتم و ندارم و کمرم هم خم نشده است مزاحمتی هم ایجاد نکردم که بخواهم حلالیت بطلبم.
حسین کلانتری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس دهم قدردانی کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس دهم در کمیسیون‌هایی که بودند زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به فرموده امام(ره) کار با هر حجمی که انجام می‌شود باید برای مردم گزارش شود، گفت: تعامل میان مردم باید ایجاد شود که بهترین نوع تعامل دیدار چهره به چهره با مردم و ملاقات‌ها است البته کارهایی شده که متاسفانه مستندسازی نشده است.
 در کرونا تا الان به همت مردم و تلاش جامعه پزشکی و مدیریت دانشگاه و همکاری کمترین تلفات را داشتیم و تنها یک استان تلفات تک رقمی دارد که آن هم ماییم اگر  این اقدامات اطلاع رسانی نشود ضعیف سیستم ما است که باید اصلاح شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از کروناهم عبور  می‌کنیم و در نمازهای جمعه‌ در میزهای خدمت جوابگوی مردم باشید و دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشید.
کلانتری با اشاره به سال جهش تولید بر تقویت واحدها تاکید کرد و گفت: در این نقشه راه باید ظرفیت‌های خالی را تکمیل کنیم و ظرفیت جدیدی ایجاد شود که نیاز به منابع نباشد و با حضور سرمایه‌گذار باید ایجاد شود.
کلانتری با اشاره به دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کدام استاندار در این مدت با نوبخت دیدار کرد؟ در این دیدار لیست پروژه‌های استان را ارائه کردیم و علی‌رغم اینکه کرونا بحث جدی است اما هرگز از توسعه استان غافل نشدیم.

 

 

              

 

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.