بازدید از روند ساخت و ساز منازل شهر سی‌سخت
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
با حضور نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران صورت گرفت؛ سردار ربیعی نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد تمامی نهادها، خواستار روند سرعت بخشیدن به امورات واگذار شده امید است تا قبل از شروع فصل سرما کار ساخت و ساز و بازسازی منازل به پایان برسد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛با حضور سردار ربیعی نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، سرهنگ جهانگیر پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح و مسئولین استانی و شهرستانی از شهر زلزله‌زده سی سخت جهت هماهنگی و پیشرفت در روند ساخت و ساز و بازسازی منازل بازدید شد.

سردار ربیعی نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد تمامی نهادها، خواستار روند سرعت بخشیدن به امورات واگذار شده امید است تا قبل از شروع فصل سرما کار ساخت و ساز و بازسازی منازل به پایان برسد.

در ادامه این برنامه سرهنگ پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح با اشاره به گزارش عملکرد تیپ در خصوص زلزله‌زده سی سخت گفت: در ابتدای این حادثه تیپ مردمی ۴۸ فتح با برپایی چادر اسکان و تجهیزات خودرویی سبک و سنگین، نیروی انسانی به صورت شبانه روز در منطقه ایجاد کرد.

وی افزود: کارهای دیگری مانند جابجایی اثاثیه منازل، نصب تعداد ۱۵۰ کانکس، تسطیح جاده بین باغات شهر سی‌سخت، راه اندازی بهداری صحرایی توسط، حضور واحد مهندسی تیپ ۴۸فتح با تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین را در مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت راه اندازی کردیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.