اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این اداره آماده دریافت زکات فطریه و کفارات  مومنین روزه دار برای کمک به نیازمندان است.  . . . به گزارش پیوارنیوز، مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تبریک عید سعید فطر وقبولی طاعات وعبادات روزه داران ونیکوکاران خداجوی گفت: مومنین روزه دار وهم وطنان […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: این اداره آماده دریافت زکات فطریه و کفارات  مومنین روزه دار برای کمک به نیازمندان است. 

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز، مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تبریک عید سعید فطر وقبولی طاعات وعبادات روزه داران ونیکوکاران خداجوی گفت: مومنین روزه دار وهم وطنان نیک اندیش به دو روش حضوری وغیرحضوری می توانند زکات فطریه و کفارات خود را به دست ایتام و نیازمندان برسانند.
حیدری با بیان اینکه براساس فتوای رهبر معظم انقلاب،کمیته امداد امن ترین مکان برای پرداخت صدقات و اعانات است گفت: درتمامی مکان های برگزاری نماز عید فطر صندوقهای جمع آوری زکات فطریه و کفارات با چهار لگوی فطریه عام،سادات، کفارات عمد و غیر عمد پیش بینی شده و با برند آبی رنگ آماده دریافت زکات فطریه و کفارات نمازگزاران است. 
وی همچنین به راه های پرداخت فطریه وکفارات به صورت غیر حضوری اشاره کرد و گفت: سامانه تلفنی
# 5 * 0741 * 8877 *
و مراجعه به سایت امداد از دیگر راههای پرداخت زکات فطریه و کفارات عمد و عیر عمد مردم برای نیازمندان است. حیدری با بیان اینکه 40 صندوق ثابت و سیار توسط کمیته امداد منطقه یک یاسوج برای جمع آوری فطریه و کفارات مردم تدارک دیده شده است،تصریح کرد: مردم نوع دوست مطمئن باشند که فطریه پرداختی آنان با سلامت کامل به حساب خانواده های یتیم و نیازمند عائله مند واریز می شود و کفارات آنان نیز بر اساس دستورات شرعی اسلام به نیازمندان واقعی می رسد.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج شماره کارتهای فطریه وکفارات را عنوان کرد و گفت:
فطریه عام
۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۵-۶۱۵۱
فطریه سادات
۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۶-۴۴۲۹
کفاره عمد
۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۸-۰۹۶۱
کفاره غیرعمد
۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۷-۲۶۹۵ شماره کارتهای این اداره برای دریافت فطریه و کفارات مردم مومن است. 
حیدری با تقدیر از تمامی کسانی که کمیته امداد را در ماه مبارک رمضان یاری کردند، افزود: از مردم خیر و نیکوکار دعوت می کنیم تا با مشارکت در برنامه های کمیته امداد علاوه بر اجر معنوی یاریگر نیازمندان باشند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.