نشست مدیران مناطق سیزده گانه،به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
مدیران مناطق سیزده گانه ی استان، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان گچساران گرد هم آمدند و به بررسی آمار و ارقام بدست آمده توسط مجموعه ی آموزش و پرورش مناطق مختلف استان پرداختند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛این نشست که با حضور هادی زارع پور مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد ، خالویی رئیس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان ،ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، کورش دلشاد و ریاست محترم آموزش و پرورش عشایر استان، مختار اندرخور و همه رؤسای مدیران مناطق ۱۳گانه آموزش و پرورش استان برگزار شد و درصد تکمیل شاخص های عمومی و اختصاصی در سامانه ی نظارت به تفکیک محورها و مناطق مختلف،نحوه ی ساماندهی نیروها و ثبت نام دانش آموزان در سامانه ی یکپارچه ی دانش آموزی سیدا با جزئیات بررسی شد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان از مدیران مناطق خواست که در اسرع وقت،به بررسی نقاط ضعف مناطق در آمار های بدست آمده بپردازند و نسبت به تکمیل شاخص های عمومی و اختصاصی در سامانه ی نظارت اقدام کنند.ابراهیم خالویی رئیس اداره ی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استان،با ارائه ی آمار و جداول عملکرد مناطق سیزده گانه در محور های مختلف،تاکید کرد که مدیران آموزش و پرورش مناطق می بایست نسبت به بهبود درصد های بیان شده اقدمات لازم را بیاندیشند و همچنین نسبت به ثبت نام دانش آموزان نظارت کامل داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد: پروتکل‌های بهداشتی در حوزه های امتحانی مدارس عشایری رعایت می شود

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز به افزایش حوزه های امتحانی در مدارس عشایری این استان اشاره کرد و به خانواده ها اطمینان داد، نکات لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان در سالن های برگزاری امتحانات رعایت می شود.

مختار اندر خور در نشست مناطق ۱۳ گانه آموزش و پرورش استان اظهار داشت: با تاکیدی که در نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا شده تمام حوزه های امتحانی مورد بازدید قرار می گیرند. وی افزود:با وجود تلاش‌های صورت گرفته و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای احداث فضاهای آموزشی و همت خیرین به چندین کلاس درس جدید در مدارس عشایری استان برای رشته های ادبیات و تجربی نیاز است. اندرخور تصریح کرد: برای هرسه مقطع تحصیلی در اکثر مدارس عشایری به تامین نیروی انسانی نیاز داریم.ایشان همچنین اشاره ای به موضوع شاخصهای عمومی و تخصصی آموزش و پرورش عشایر کردند و خاطرنشان کردند در میان این شاخصها، آموزش وپرورش عشایر در بیشتر موضوعات رتبه اول را کسب کردند.مختار اندرخور گذری هم به موضوع نقل و انتقالات کردند و بیان داشتند که به علت کمبود نیروی انسانی با همه درخواست کنندگان انتقالی مخالفت کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.