کشف بیش از ۸۳ کیلو تریاک درشهرستان دنا
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی تندر بار ال ۹۰ در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سرهنگ” سهام صالحی” اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور “یاسوج به اصفهان” به یک دستگاه خودروی تندر بار ال ۹۰ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

صالحی بیان داشت: راننده خودروی مذکور با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها، خودرو نیز متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۸۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود،کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.