نشست سیاسی بصیرتی،اخلاقی پایگاه مقاومت شهدای مهریان برگزارشد
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
نشست سیاسی بصیرتی،اخلاقی پایگاه مقاومت شهدای مهریان درمسجدامامزاده حسن (ع) مهریان برگزارشد.  
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نشست سیاسی، بصیرتی،اخلاقی پایگاه مقاومت شهدای مهریان(حوزه مقاومت بسیج امام مهدی (عج )روزدوشنبه ۲۳خرداد۱۴۰۰درمسجدامامزاده حسن (ع) باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین  علی موسوی مقام برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی موسوی مقام دراین نشست گفت: انتخابات را جدی بگیرید، امیدوارم بعضی سیاسیون کشور را ۲ قطبی نکنند، مجلس انقلابی کلید دولت انقلابی است.
وی گفت:پمپاژ امید در جامعه نکته دیگری است که باید در نظر داشت، باید برابر پمپاژ تخریب و ناامیدی بایستیم و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بگوییم و در این جریانات کم کاری کرده‌ایم.
وی افزود: آینده بسیار درخشان در برابر جامعه ماست و آینده جهان در اختیار شماست و چندان هم دور نیست، البته در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و موضوعات متنوع و حساسی است که باید درباره آن‌ها صحبت شود.
حجت الاسلام و المسلمین علی موسوی مقام گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای ما بسیار دردناک بود اما خون حاج قاسم و یارانش حرکت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را آبیاری و قدرت بخشید و توان ویژه‌ای به این حرکت بزرگ داد و بی تردید ۴۲سال آینده ما با توجه به الگوی پیشرفت اسلامی رقم خواهد خورد.
وی در این نشست گفت: راه مبارزه با دشمنان ایران و قاتلان سردار دلها حاج قاسم مشارکت حداکثری در انتخابات است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.