پیام تقدیر و تشکر محسن تیربند کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج
۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
حضور آگاهانه و با بصیرت مردم شهر یاسوج در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشان از درک سیاسی و احساس مسولیت آنها از شرایط شهر و کشور بود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محسن تیربندکاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج ازمردم استان کهگیلویه وبویراحمدتقدیروتشکرکرد و پیامی صادرکرد:

متن پیام محسن تیربندبه شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ

حضور آگاهانه و با بصیرت مردم شهر یاسوج در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشان از درک سیاسی و احساس مسولیت آنها از شرایط شهر و کشور بود.

اینجانب محسن تیربند فارغ از هر نتیجه ای در انتخابات شوراها، به پاس این حضور گرم و صمیمانه مردم و تکلیف مدارانه سپاسگزارم. آنها نشان دادند که همچون ۴۳ سال گذشته، هیچ گاه نظام را در روزهای حساس تنها نخواهند گذاشت و با حضور پر رنگشان نشان دادند که با صف های انتظار ساعت ها را صبر و متانت به خرج دادند تا به وظیفه خود عمل کرده باشند.

از همه آنهایی که به طرق مختلف اینجانب را در طول ایام انتخابات یاری کردند و حتی آنهایی که به علت تعدد و تکثر و هر دلیل دیگری از کاندیدا نتوانستند در کنار ما باشندکمال تشکر و قدردانی را دارم.

امیدوارم در سایه انتخابی هوشمندانه و با حضور افراد متخصص و با تجربه، با تشکیل شورایی قدرتمند، جهادی و انقلابی، زمینه خدمت بیشتر به مردم فهیم یاسوج فراهم شود و از همین فضای مجازی عرض تبریک دارم خدمت دوستان قبول شده در شورای شهر ۱۴۰۰ و آرزوی سلامتی و پیروزی را برای آنها از درگاه حق تعالی خواهان و خواستاریم.
در پایان از دستگاه های متولی برگزاری این انتخابات تشکر و قدردانی را دارم.

با احترام
محسن تیربند
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.