۲۷ طرح کلیدی در ۹ شهرستان استان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال اجرا می شود
۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۷ طرح کلیدی در شهرستان های ۹ گانه استان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید حشمت الله صمیمی دوست، اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه اقتصادی استانداری با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اجرای ۲۷ طرح کلیدی در ۹ شهرستان استان باتوجه به پیگیری های به عمل آمده، اعتبار مورد نیاز این پروژه ها به ارزش تقریبی ۲۷۰ میلیارد ریال به استان با محوریت صندوق کارآفرینی امید تامین شده است‌.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: باتوجه به تلاش های استاندار استان و همچنین توجه ویژه مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، لازم است دستگاه های اقتصادی استان به منظور شتاب بخشیدن به اجرای این طرح ها و زمینه اشتغال فردی برای حداقل ۲۰۰ نفر اقدام کنند.

وی، گفت: در حالی که بیکاری یکی از مشکلات جدی کشور است، لازم است تمامی مدیران با تلاش شبانه روزی زمینه اشتغال جوانان این استان را فراهم کنند.

صمیمی، اظهار داشت: باتوجه به سختی های فراوان جهت جذب منابع، مدیران دستگاه های اقتصادی و بانک های عامل در مصرف اینگونه منابع باید نهایت دقت و نظارت کافی را به عمل آورند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.