حزب الله عراق: تا زمان اخراج نيروهاي آمريکايي مبارزه ادامه دارد
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۱۲
مسئول امنيتي در گردانهاي «حزب‌الله» تأکيد کرد که مبارزه با ارتش اشغالگر آمريکا، جز با خروج نيروهاي اشغالگر متوقف نخواهد شد.
ارسال توسط : منبع : آخرین خبر
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ گروه بين الملل خبرگزاري فارس، «ابوعلي العسکري» مسئول امنيتي در گردانهاي «حزب‌الله» عراق تأکيد کرد که گروههاي مقاومت اين کشور، هدف قرار دادن هيأتهاي ديپلماتيک را مردود مي‌دادند.

 

ابوعلي با انتشار پيامي در صفحه توئيتر خود نوشت، تصميم گروههاي مقاومت اين است که حتي «سفارت شر در بغداد (سفارت آمريکا) نيز بمباران نشود و تصميم مبارزه با ارتش اشغالگر، يک تصميم عراقي صرف است و هيچ ربطي به هيچ طرف خارجي ندارد».

 

وي با بيان اينکه مبارزه با ارتش اشغالگر آمريکا، جز با خروج نيروهاي اشغالگر متوقف نخواهد شد، خاطر نشان کرد: «هر گونه مقاومت، حق طبيعي ملت عراق است».

 

اين مسئول گردانهاي حزب الله تصريح کرد، هدف از مقاومت مردم عراق اين است که نيروهاي اشغالگر، مجبور به خروج شوند و بدين ترتيب مصوبه پارلمان اجرايي شود.

 

پس از ترور شهيدان سپهبد قاسم سليماني فرمانده فقيد نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران و ابومهدي المهندس نائب رئيس سازمان الحشد الشعبي در دي ۱۳۹۸، پارلمان عراق، مصوبه اخراج نيروهاي آمريکايي را تصويب کرد، ولي تا کنون اجرايي نشده است.

 

ابوعلي ادامه داد: «خائن و جنايتکار، کسي است که از نيروهاي اشغالگر و قاتلان ملت ما دفاع مي‌کند، نه کسي که از حاکميت و خون مردم کشورش دفاع مي‌کند».

 

وي در پايان تأکيد کرد، دشمن بايد پيام را دريافت کند و بداند که پاسخ به حملات، «سخت خواهد بود و موجب خواهد شد دايره هدف به مناطقي گسترش يابد که در محاسبات دشمن نخواهد گنجيد».

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.