اعتماد ادموند بزیک به جوان گچسارانی/ پیراهن پرسپولیس بر تن آرمان دهقان+تصویر
۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۳۰
بازیکن جوان گچسارانی از سوی ادموند بزیک به تیم فوتبال جوانان پرسپولیس دعوت شد
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛استعدادهای ناب فوتبالی در استان کهگیلویه و بویراحمد از گذشته تاکنون وجود داشته و در سال‌های اخیر شاهد هنرنمایی این استعدادهای استان در سطوح ملی و بین‌المللی بوده‌ایم.

از داوران بین المللی گرفته تا دروازه‌بان تیم ملی و بازیکنان بزرگی مثل بابک مرادی و در فوتبال دختران شبنم بهشت بانوی اول فوتبال ایران در سال های نه چندان دور از این دست استعدادها به شمار می‌روند که نام بردن آن‌ها در این مجال و مقاله نمی‌گنجد.

در رده پایه ها نیز در سال‌های اخیر استعدادهای درخشانی در رشته‌های فوتبال و فوتسال داشته‌ایم که یکی از آخرین این استعدادها آرمان دهقان بازیکن گچسارانی تیم جوانان پرسپولیس است.

آرمان متولد ۱۹ بهمن سال ۸۲ است که توجه گلزن قهار سال‌های پیش پرسپولیس و سرمربی امروزی تیم جوانان قرمزپوشان پایتخت را به خود جلب کرده است.

بازیکنی که توانست از میان هزار بازیکن فوتبال پیراهن قرمز تیم پایتخت نشین را نصیب خود کند.

آرمان می‌گوید؛ از بچگی به تیم فوتبال پرسپولیس علاقه‌مند بوده و بازی‌های این تیم را همیشه دنبال می‌کردم.

وی با بیان اینکه در پست دفاع آخر و دفاع راست توانایی خدمت به تیم محبوب خود را دارم از سید جلال حسینی به عنوان الگوی فنی و اخلاقی خود یاد کرد و گفت: شنیده بودم که پرسپولیس از گذشته‌ها مدافعان قدرتمندی مثل محمد پنجعلی محراب شاهرخی مجتبی محرمی و سایرین را داشته که هر کدام ستونی برای تیم محبوب پرسپولیس و تیم ملی بوده‌اند.

 

آرمان در پاسخ به این سوال که چگونه از میان این همه بازیکن بزیک او را پسندیده گفت: در پست خود سعی بر این داشته‌ام که با چشمان باز و همکاری با سایر ارکان دفاعی و بازیسازی از نقطه آخر تیم بهترین عملکرد را داشته باشم ضمن اینکه آقای بزیک بازی من را در مقابل تیم فوتبال کیا که در مقطعی سرمربی آن تیم بود مشاهده کرده و به همین خاطر افتخار همکاری به ما داده شد.

وی با قدردانی از جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه و سایر ارکان پرسپولیس و به خصوص ادموند بزیک و محمد برزگر گفت: همه توان خود را برای موفقیت تیم محبوب خودم خواهم گذاشت.

دهقان به تیم‌هایی که تا پیش از این سابقه همکاری و بازی داشته اشاره کرد و گفت: در نونهالان سایپا، شاهین بوشهر در تیم ملی نونهالان و در مقطعی در اردوهای تیم ملی فوتبال نوجوانان حضور داشتم.

وی گفت: بیش از هر چیز از پدر و مادر خود قدردانی می‌کنم و بر دستان آن‌ها بوسه می‌زنم که من را در راه رسیدن به تیم محبوب خود یاری کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.