پیام تبریک فرماندارشهرستان دنا به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
:فرماندارشهرستان دنا در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، این روز به فعالان عرصه خبر دنای سربلند تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام تبریک عبدالحمیدپناهی  بدین شرح است:

روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی با ایمان و تعهد به راه مقدس خود بعنوان پیش‌قراول قلم و بیان برگزیده شده اند.
قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. شماها که نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست. خبرنگاران عزیز، طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع ویروس کرونا، زلزله بهمن ماه ۹۹، و دیگر مشکلات و معضلات، هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.
سلام و درود خود را به روان پاک همه خبرنگاران دلسوز عزیز، استان خصوصا شهرستان دنا عزیز با یادی از شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید نثار می‌ نمایم.
از اینرو، اینجانب وظیفه می دانم از تلاش های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران، طلایه داران آگاهی بخشی در انتشار اخبار تقدیر و تشکر نموده و روز بزرگداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز شهرستان دنا تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شان را در این عرصه زیبا از خداوندمتعال مسالت می نمایم.

” عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا”

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.