۳۹ میلیارد تومان برای بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد هزینه شد
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹ میلیارد تومان برای حوزه بیمه سلامت در استان هزینه شده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛غلامرضا کاظمی در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از این میزان ۱۷ میلیارد تومان برای بخش خصوصی و الکترونیک و ۲۲ میلیارد تومان مربوط به خدمات روستائیان است.

وی افزود: ۷۹۰ موسسه خدمات درمانی در بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان از نظر نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی جزو سه استان برتر کشور بوده است.

کاظمی ابراز داشت: تمامی پرداختی ها در زمینه نسخه پیچی الکترونیکی مربوط به بخش دولتی و خصوصی در سال ۹۹ کامل انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز در بخش خصوصی تمامی پرداختی ها کامل شده است و در بخش دولتی نیز پرداختی ها وضعیت خوبی دارند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این پرداختی های به موقع، سبب دلگرمی پزشکان و موسسات برای معالجه افراد بیمه شده می شود.

کاظمی عنوان کرد: این استان به عنوان پایلوت طرح نظام ارجاع پزشک خانواده در بیمه سلامت همگانی انتخاب شده و این طرح در ۶ استان آغاز شده است.

وی با اشاره به حذف دفترچه بیمه سلامت، تاکید کرد: حذف دفترچه ها مزایای خوبی داشت که از جمله آن ها منتفی شدن هزینه برگ دفترچه ها، ارائه خدمت به بیمه شدگان در هر نقطه ای از کشور و مانع شدن از سودجویی های برخی افراد است.

هم اکنون ۳۴۴ هزار نفر روستایی، ۹۷ هزار نفر از کارکنان دولت و ۳۳ هزارو ۳۶۴ نفر از سایر اقشار از بیمه سلامت استفاده می کنند.

همچنین بیش از ۴۷ هزارو ۲۶ نفر از جمعیت استان از بیمه سلامت همگانی و یکهزار و ۷۲۱ نفر از بیمه ایرانیان استفاده می کنند.

بیمه سلامت از دستاوردهای امیدبخش دولت تدبیر و امید بوده که از سال ۱۳۹۳ اجرا شد و در کنار صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح به مردم خدمات بیمه ای درمان ارائه می دهد و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.