کلامی با شورائیان شهر یاسوج؛ شهردار باسلیقه و دلسوز آرزوست!
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۱۵
یک فعال حوزه اجتماعی می‌گوید؛ متأسفانه آنچه که در شهر یاسوج دیده نشده سلیقه و دلسوزی بوده که از حلقه‌های مفقوده در اداره امور یک شهر است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نوید صفری دولت‌آباد فعال اجتماعی طی یادداشتی به وضعیت حال و آینده شهر یاسوج اشاره کرده و آورده است: نام بزرگ و با مسمایی به نام پایتخت طبیعت ایران روی شهر یاسوج گذاشته شده که هرچه نگاه می‌کنیم جز نعمت‌ها و موهبت‌های الهی مثل کوه و جنگل و آبشار و رود چیزی دست ساخته بشر که با این نام مطابقت داشته باشد در شهر یاسوج نمی‌بینیم.

چند سالی هست که توفیق خدمت در شهر و دیارم یاسوج را نداشته‌ام اما حداقل توفیق ترک دیار این بوده که بسیاری از نقاط کشور، شهرها و آبادی‌ها را به چشم دیده‌ام و سلایق مختلف را در امور شهری به عینه مشاهده کرده‌ام و به قطعیت می‌گویم که در شهر یاسوج مرکز استان و به اصطلاح پایتخت طبیعت ایران بیش از هر جا شاهد سلیقه حداقلی در اداره امور شهری هستم.

شهری که به عنوان مرکز استان به امان خدا رها شده و هیچ زیبایی و جاذبه دست ساخته بشر برای پذیرش مهمان و گردشگر ندارد، شهری که اگر در اختیار اصفهانی‌ها و اراکی‌ها و زاهدانی‌ها و سمنانی‌ها بود از آن بهشت برین می ساختند که با زیباترین شهرهای اروپایی برابری کند.

در کمتر شهری از جهان و ایران به جز لندن و بوداپست و اصفهان و اهواز و یاسوج و چند شهر انگشت شمار دیگر شاهد جاری بودن رودخانه در دل شهر هستیم رودخانه‌ای که به تنهایی برای درآمدزایی یک شهر از صنعت گردشگری و توریسم با همه داشته‌ها و استعدادها و ظرفیت‌های دیگر برابری می‌کند.

متأسفانه آنچه که در شهر یاسوج دیده نشده سلیقه و دلسوزی بوده که از حلقه‌های مفقوده در اداره امور یک شهر است.

جان کلام اینکه به ترکیب شورای اسلامی شهر یاسوج کاری نداریم به عنوان یک شهروند دوستدار یاسوج که اینجا را وطن اول و آخر خود می‌دانم توصیه این است که در انتخاب شهردار با سلیقه و دلسوز تدبیر و تدبر داشته باشند.

آقایان شورای شهر یاسوج بدانند که در صورت انتخاب شهردار با سلیقه و دلسوز بار بزرگی از روی دوش خودشان برداشته خواهد شد.

شورائیان شهر یاسوج بخوانند و بدانند که در سال‌های‌هایی که میگذرد مردم بیش از گذشته بیدار و هوشیار بوده و البته که نسل جوان امروزی به در و دیوار شهر نگاه می‌کنند و هرگونه کم‌کاری و بی‌سلیقگی را نه به نام شهردار بلکه به پای شورا می‌نویسند.

توصیه به اعضای جدید شورای شهر یاسوج این است که در حلقه های مشورتی خود بیش از هر چیز به شهردار با سلیقه و دلسوز اندیشه کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.