۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
به همت کانون فرهنگی و هنری مقداد شرف آباد صورت گرفت؛ رابط کانون فرهنگی و هنری مقداد شرف آباد یاسوج گفت: به همت این کانون فرهنگی و هنری پنج هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج پخت و بین نیازمندان تقسیم شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

«آزاده سادات احمدی مهریان» در گفت و گو با پیوارنیوزدریاسوج، اظهار کرد: با توجه شرایط کرونایی جامعه و ضرورت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، کانون فرهنگی و هنری مقداد مسجد امام جعفر صادق (ع) اقدام به توزیع غذای گرم بین نیازمندان کرد.

رابط کانون فرهنگی و هنری مقداد شرف آباد یاسوج گفت: به همت این کانون فرهنگی و هنری پنج هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج پخت و بین نیازمندان تقسیم شد.

وی با بیان اینکه هزینه پخت این غذاها با هزینه شخصی و از محل اجاره دو باب سوئیت تامین شد، ادامه داد: موکب ابوالفضل العباس (ع) نیز در تاسوعا و عاشورای حسینی توسط کانون در مسیر اصلی شرف آباد یاسوج به عزاداران حسینی خدمات رسانی کرد.

احمدی مهریان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) برادران یاسوج، گفت: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن نظارت، همکاری بسیار خوبی با کانون فرهنگی مقداد داشته که از این مدیر هم تشکر می کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.