پدرشهید سردار نورالله بی خشت به فرزندشهیدش پیوست
۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
روابط عمومی مرکز کارشناسان قوه قضاییه در استان کهگیلویه و بویراحمد درپی درگذشت پدرسردارشهیدنوراله بی خشت پیام تسلیتی صادرکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مشهدی موسی بی خشت پدر شهید والامقام سردار شهید نورالله بی خشت ندای حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست.

مرحوم مشهدی موسی بی خشت ،پدر شهید والامقام سردار شهید نورالله بی خشت از شهدای روستای چین«لوداب» در شهرستان بویراحمد به علت بیماری و کهولت سن، و در سن یکصد سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
گفتنی است مراسم تشییع این مرحوم فردا پنج شنبه یازدهم شهریور ۱۴۰۰ در روستای چین لوداب واقع در محل سکونتش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا برگزار می شود.

شهید:نوراله بی خشت

نام پدر: موسی

تاریخ تولد : ۱۳۴۱

محل تولد: روستای چین

تاریخ شهادت:۶۰/۶/۱۷

محل شهادت: بیمارستان مشهد

زیارتگاه: روستای چین

 

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام تسلیت روابط عمومی مرکز کارشناسان قوه قضاییه در استان کهگیلویه و بویراحمدبه شرح ذیل است:

خانواده محترم سردار شهید نورالله بی خشت


اکنون که دلها در حال و هوای محرم حزین و چشم ها در سوگ اباعبدالله الحسین (ع) گریانند ، در سهمگین سکوت شبستان انتظار و از افتادن شبنم اشک به سحر در آغوش آه ، مردمک چشم ها در سوگ بزرگ مردی متقی و متدین به گرداب خون از پا نشست … حال که مشهدی موسی بی خشت پدر بزرگوار فاتح خیبرهای ابلیس نشین و ژنرال ملکوت اعلی سردار شهید نورالله بی خشت بعد از یکصد سال عمر باعزت به جایگاه ابدی خویش سفر کرده تسلیت و تعزیت ما را در سوگ سترگتان پذیرا باشید و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و برای آن عزیز سفر کرده طلب آمرزش و غفران رحمت الهی را خواهانیم.

روابط عمومی مرکز کارشناسان قوه قضائیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.