دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای سایت دیوار در یاسوج
۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که از کاربران سایت دیوار در یاسوج کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رئیس پلیس آگاهی انتظامی این استان از دستگیری یک نفر کلاهبردار که با ترفند‌های مختلف از جمله خیر بودن اقدام به فریب و کلاهبرداری از کاربران سایت دیوار می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری از سال گذشته تاکنون توسط فردی تحت عنوان خیر و تخلیه حساب‌های بانکی و برداشت وجه از حساب کاربران سایت دیوار در کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند، ردپای کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب و فراری را شناسایی کنند.

سرهنگ بالش زر اضافه کرد: با هماهنگی قضائی و تعامل اطلاعات سپاه استان و اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و برای بازجویی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

بالش زر بیان کرد: متهم در بازجویی اولیه به چندین فقره کلاهبرداری از حساب‌های بانکی افراد در استان کهگیلویه و بویراحمد و چندین استان دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست به هیچ وجه کارت بانکی و مشخصات حساب خود را در اختیار افراد قرار نداده و در صورت مشاهده گردش حساب غیر متعارف در حساب خود، آن را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.