روایتی از تعقیب و گریز مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد/آن‌هایی که به هر قیمت قصد ماندن دارند!
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد کار بعضی‌ها پاییدن و تعقیب کردن عده‌ای دیگر شده تا مبادا گوی سبقت را ربوده و ردای مدیریت را بر تن کنند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دولت تغییر کرد و اکنون خیلی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد برای نشستن پشت میزهای مدیریتی برای خود کت و شلوار دوخته‌‌اند.

علاوه بر آنهایی که در این ۸ سال پشت خط ماندند مدیران بسیاری از دولت گذشته نشان دادند که دل و دماغی برای ترک مدیریت‌ها مدیرانی که در هشت سال دولت تدبیر و امید بیشترین ظلم ها را نسبت به رقیبان و زیردستان خود در ادارات داشتند.

آنها را در گوشه‌ای از اتاق‌های ادارات حبس کردند و حتی میز و صندلی برای نشستن در اختیار آنها قرار ندادند و اکنون تغییر جهت و وضعیت داده به هر صورت ممکن دنبال ماندن‌ در مناصب هستند.

مدیرانی که دل به چراغ سبز نمایندگان مردم در مجلس بسته‌اند و قول جمع‌‌آوری رای دادند تا بلکه چند صباحی بیشتر بمانند.

این روزها روایت‌های زیادی از دست و پا زدن‌ها و لابی‌گری ها برای تصاحب مسئولیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد می‌شنویم آنهایی که با جریان دولت مردمی نه تنها همراهی نداشتند بلکه با موضع‌گیری ها و اعمال و رفتار خود در ۸ سال گذشته نشان دادند که هیچ قرابتی با تفکر دولت مردمی ندارند.

اما این روزها به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند گاه افرادی را به عنوان استاندار در فضای مجازی جلوه می دهند نام کسانی را پیش می‌اندازند که صد یاد گزینه‌های دولت اصلاحات و تدبیر و امید و گاه عده‌ای چنان خود را هماهنگ با گفتمان دولت مردمی جا می‌اندازند که گویی خود مبتکر و مخترع این گفتمان بوده‌اند.

این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد کار بعضی‌ها پاییدن و تعقیب کردن عده‌ای دیگر شده تا مبادا گوی سبقت را ربوده و ردای مدیریت را بر تن کنند.

ظریفی می‌گفت وقتی از اداره برای تزریق واکسن همسر خود به مدت ۲ ساعت اداره را ترک کرده بودم تلفن پشت تلفن و تماس پشت تماس که یاسوج هستی یا تهران تشریف داری که مبادا برای رایزنی آن هم به مدت ۲ ساعت از یاسوج به وزارتخانه رفته باشم! در حالی که فقط مرخصی دو ساعته برای کار شخصی گرفته بودم.

با این تفاسیر نمایندگان مردم استان در مجلس که خود را در دایره نیروهای انقلاب و جریان مردمی می‌دانند به هوش باشند تا عده‌ای با دور زدن جریان و گفتمان مردمی و سوء استفاده از فضای کنونی رندانه مناصب را اشغال نکنند آنهایی که با کار جهادی و خدمت صادقانه بیگانه‌‌اند.

نیروهای جریان انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد در هر اداره و دستگاهی مراقب باشند که سودجویان منفعت‌طلب مسیر جریان مردمی را منحرف نکنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.