اهتمام ویژه در بکار گیری ایثارگران و خانواده شهدا در مناصب مدیریتی واحدهای درمان تامین اجتماعی
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
نظر به فداکاری ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های ایثارگران در مقاطع مختلف انقلاب و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شایسته است به منظور پاسداشت ایثارگران، در مناصب مدیریتی از این عناصر وفادار و ِ واجدِ شرایط،استفاده شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

((با صبا در چمن لاله سحر می گفتم/ که شهیدان که اند این همه خونین کفنان/ گفت حافظ من و تو محرم این راز نه ایم/ از می لعل حکایت کن و شیرین دهنان))

به گزارش پیوارنیوز؛امروز ما مدیرانی داریم که به لحاظ روحیه ارزشی و انقلابیی که دارند، اهتمام ویژه ای در بکارگیری ایثارگران در مناصب مدیریتی دارند که این نشان از باور عمیق این مدیران به ارزش های انقلاب و ولایتمدار بودن آنها است.

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، در صحیفه نور فرموده اند:

اگر معلوم شود که کسانی در ادارات و وزارتخانه ها برای پیشبرد امور خانواده شهدا، اشکال تراشی می کنند، باید مورد تعقیب واقع شوند.

 

به کرَّات در بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، هم آمده است که در شرایط یکسان از ایثارگرانِ دارای صلاحیت،در مناصب مدیریتی استفاده شود.

در برنامه های پنج ساله ی توسعه هم به این مهم اشاره شده و در قانون جامعِ ایثارگران نیز به صورت قانونی لازم الاجراء، تدوین و ابلاغ شده است.

یکی از معدود مدیران لایق و شاید تنها مدیری که در کشور خود را نسبت به این موضوع متعهد دانسته و از ظرفیت های فرزندان شاهد،استفاده ارزنده ای کرده جناب آقای دکتر بهور، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

راقم این سطور که خود یکی از مدیران زیر مجموعه ی مدیریتی دکتر بهور و از فرزندان شهداست، به منظور ارج نهادن به خدمات بی شائبه شان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر خود فرض دانسته ابتکار این مدیر ارزشی و مردمی را ارج نهاده و شخصیت جهادی شان را به افکار عمومی معرفی نماییم.

از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به خاطر انتصاب چنین مدیرانی جهادی،سپاسگزاریم.

ایاز خادمی
رئیس درمانگاه دهدشت

فرزند شهید خادم

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.