پاسخگویی مدیرعامل شرکت آبفای استان به مشترکین در سامانه ارتباط تلفنی مردم و دولت
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
در این ارتباط تلفنی که بیش از دو ساعت به طول انجامید مدیرعامل آبفای استان پاسخگوی مسائل و مشکلات بیش از 30 نفر از مشترکین در نقاط مختلف استان بود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوار نیوز، ظهر امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه سامد پاسخگویی مشترکین پیرامون مشکلات مربوط به آب و فاضلاب بود.

در این ارتباط تلفنی که بیش از دو ساعت به طول انجامید مدیرعامل آبفای استان پاسخگوی مسائل و مشکلات بیش از 30 نفر از مشترکین در نقاط مختلف استان بود.
در این ارتباط تلفنی مشکلات روستاهای لمای علیا، دو آب مارگون، دلی اولاد علی مومن، بنستان علیا، توت نده، قلعه بنو، روستای میرغضب و مناطقی از شهرهای یاسوج، دوگنبدان و لنده بررسی و تدابیر لازم برای رفع آنها اندیشیده شد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان در ابتدای این نشست با توضیح مشکلات مربوط به روستای لما گفت: با احداث مجتمع آبرسانی در این منطقه سه حلقه چاه وارد مخزن 1000 مترمکعبی می شود و به تبع آن مشکلات آب شرب این منطقه نیز برطرف خواهد شد.
پاسره در مورد مشکلات مربوط به روستای بنستان نیز گفت: پروژه تامین آب روستای بنستان در لیست پروژه های در دست اقدام است.
وی همچنین در ارتباط با مشکلات قلعه بنو بخش چاروسا نیز عنوان کرد: مخزن آب شرب این روستا از محل اعتبارات بنیاد برکت ساخته شده و اصلاح شبکه و تعویض پمپ آب شرب این روستا نیز در دستور کار آبفای استان قرار دارد.
بیان مشکلات مربوط به بوی نامطبوع مناطقی از شهر یاسوج، افت فشار در برخی از مناطق شهر لنده و یاسوج و دوگنبدان نیز در این ارتباط تلفنی مطرح و دستورات لازم برای رفع این مشکلات نیز از سوی مدیرعامل آبفای استان صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.