رتبه های قابل توجه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد/سیاسی کاری ممنوع/درخواست مدیرعامل شرکت گاز از استاندار/هیزم را از دوش زنان برمی‌داریم/کارکرد رسانه‌های استان حمایت از نیروی انسانی پاکدست باشد
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
مدیرعامل شرکت گازاستان درنشست خبری با اصحاب رسانه: مدیرعامل شرکت گازکهگیلویه وبویراحمد به برخی عناوین و افتخارات این شرکت اشاره و بیان کرد:شرکت گاز استان در عمده شاخص های مورد بررسی جزو ۳ شرکت نخست کشور است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛رحمن خادم مدیرعامل شرکت گازاستان ظهر روزشنبه ۲۴ مهر۱۴۰۰ درنشست باخبرنگاران به اهم اقدامات ۵ سال اخیر پرداخت و بیان کرد:معتقد به فضای نقادی منطقی هستیم، چرا که لازم بهبود و حرکت به سمت اصلاح از وجود فضای نقد بدون تخریب و تهمت ممکن است.

خادم گفت:تلاش ما همواره خدمات رسانی بدون جنجال و فضاسازی حتی تا دوردست ترین نقاط روستایی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود:پروژه های بزرگ گازرسانی در قلعه رئیسی، دیشموک و بهمئی و به زودی در زیلایی اجرا شده و یا در شرف شروع به کار است.

وی گفت:اعتبار پیش بینی شده برای زیلایی(با ۱۸۰۰ خانوار) ۹۲ میلیارد بود که در سفر اخیر هیئت دولت به استان قول تخصیص ۱۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه را گرفتیم. ۵۴ کیلومتر باید کار شود که بخشی هم در حوزه چهارمحال و بختیاری است.

خادم در خصوص گاز بهای مردم هم گفت:حتی ۱ ریال از این رقم در حساب استان و شرکت گاز نمی‌رود، پول بهای گاز مشترکان مستقیماً به حساب خزانه می‌رود.

وی در خصوص میدان دادن به جوانان هم گفت:محیط شرکت گاز برای جوانان نخبه و دلسوز مجموعه مهیا است، سعی کردیم علاوه بر جوان گرایی از ظرفیت با تجربه ها نیز استفاده کنیم و در کنار آن سهم قابل توجهی هم برای مدیریت بانوان فراهم کنیم.

بهبود قابل توجه شرایط نیروهای پیمانکاری

مدیرعامل شرکت گازاستان عنوان کرد:وقتی سکاندار شرکت گاز شدم برای نیروهای پیمانکاری(که طرف قرارداد با پیمانکاران هستند و با یک واسطه با ما مرتبط) حدود ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود این رقم با افزایش ۲۰۰ درصدی سالانه اکنون به ۵۵ میلیارد تومان رسیده است و خوشبختانه در پرداخت به آنها مشکلی نداریم و ایرادی که گذشته بود و بعضاً تأخیر های زیادی در حقوق بود اکنون نیست.

سیاسی کاری ممنوع

برداشتن هیزم از دوش زنان نجیب کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسان است و به عقیده بنده و همکارانم دلیلی برای ورود به مسائل سیاسی نمی‌بینیم.

دو درخواست جدی از استاندار

خادم گفت: همواره دو درخواست از استانداران داشته و داریم، از ما کار بخواهند و البته برای حل برخی موانع کنارمان باشند و اینکه هر مسأله ای پیرامون همکاران ما وجود داشت اطلاع بدهند تا قید فوریت به رفع آن و برخورد با خاطیان اقدام کنیم.

رتبه های قابل توجه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت گاز به برخی عناوین و افتخارات این شرکت اشاره و بیان کرد:شرکت گاز استان در عمده شاخص های مورد بررسی جزو ۳ شرکت نخست کشور است.

وی افزود:در زمینه GIS (سیستم جامع داده های جغرافیایی) جزو ۴ شرکت برتر گروه خودمان هستیم. در حالیکه حدود ۳ سال است شروع کردیم و یا پیشرفت ۸۶ درصدی از شرکت هایی که ۱۵ سال از کارشان می‌گذرد جلوتر هستیم.در ارتقاء سلامت اداری و شفافیت نیز در جایگاه ۴ قرار داریم. رتبه ما در زمینه سلامت اداری از ۲۸ کشوری در کمتر از ۴ سال به رتبه اول در سال ۹۹ رسیده است.

در زمینه پاسخگویی مردمی رتبه ۲ را داریم

خادم اضافه کرد:در چند سال اخیر به صورت مستمر دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی شهید رجایی هستیم و در زمینه رتبه بندی مدیران نیز جزو ۳ شرکت برتر بودیم.

خواسته جالب خادم از رسانه ها:

مدیران استان به بهانه هایی ورای عملکرد نباید تخریب شوند، یکی از کارکردهای رسانه باید تقویت نیروهای انسانی شایسته استان باشد، باید فرزندان این استان را تقویت کرد تا زمینه رشد برای جوانان این دیار در سایر استان ها هم فراهم آید.

خادم ادامه داد:شهرهای گراب، قلعه رئیسی و دیشموک در سالهای اخیر گازرسانی کردیم، اولویت بعدی ما روستاهای پرجمعیت و سپس سایر روستاها بود.

۵۲۹ روستا را در چند سال اخیر گازرسانی کردیم و این درحالیست که تا ۹۵ تعداد ۵۱۷ روستا گازرسانی شده بود.

ما به دنبال برداشتن هیزم از دوش زنان نجیب کهگیلویه و بویراحمد هستیم

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: محیط زیست و در کنار آن قشر روستایی استان همواره کانون توجه ما بوده، تلاش ما برداشتن بار و زحمت هیزم از دوش زنان نجیب و خوب استان و در کنار آن حراست از جنگل های ارزشمند بلوط بوده است.

مطالبه گری از مدیران ملی گاز

یکی از مهمترین اصول برای بنده و همکارانم، مطالبه گری برای کسب بودجه از راه های مختلف بوده است، اگر بنا به اتکای صرف به منابع داخلی باشد که برخی پروژه ها باید ۵۰ سال هم طول بکشد اما بنده و همکارانم با پیگیری و مطالبه گری مستمر منابعی را به استان وارد کردیم و در تازه ترین آن نیز بودجه مصوب ۹۲ میلیارد گازرسانی زیلایی را به ۱۱۰ میلیارد رساندیم.

حمایت از صنعت و تولید

خادم گفت: حمایت از تولید و مانع زدایی از صنایع که مد نظر جدی رهبری انقلاب نیز هست از دیگر برنامه های ما بوده، ما ۸۳ صنعت را به صورت مجانی گاز رسانی کردیم در حالیکه این ظرفیت برای سایر استان ها بسیار محدود است.

خادم گفت: اخذ مجوز ساختمان مجهز گاز شهرستان بویراحمد، تکمیل حدود ۱۰۰ درصدی ساختمان دهدشت از دیگر برنامه های ما بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.