پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نيروهاي انقلاب پهنه جنوب کشور درپی  انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نيروهای انقلاب پهنه جنوب کشور درپی انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیام تبریکی صادرکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نيروهاي انقلاب پهنه جنوب کشور درپی انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیام تبریکی صادرکرد.

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام تبریک ایرج نگهداری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارزشی فرهیخته و اندیشمندانقلابی جناب آقاي دکتر احسان عسکری

با اهدای درود و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد ،انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت معاون هماهنگي امور اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد را به جنابعالی و جامعه‌ علمی و دانشگاهی صمیمانه تبریک عرض نموده واز حسن انتخاب و اعتماد استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه سپاسگذاریم.

یقینا تخصص و تجارب جنابعالی،نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد بود . و این انتصاب خود نشان از تعهد ، تخصص و ایمان واقعي حضرتعالی نخبه علمی و دانشگاهی می باشد .

ان‌شاالله که با روحیه انقلابي ، جهادی ،درایت و توانمندی که در جنابعالی نهادینه گردیده است، بتوانيد در عرصه مهم خدمتگزاری، آنطوری که بایسته و شایسته این مردم انقلابي ، ارزشی و ولایی است خوش درخشیده ، و در تحقق آرمان‌های حضرت امام(ره) ، شهدا و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و شعار سال ( تولید ، پشتیبانی و مانع زدایی ها) همچون گذشته درخشان ، موفق و سربلند باشید .

عزت ،سربلندی، سلامتی و توفیق روز افزون برای جنابعالی در خدمتگزاری به اسلام ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم .

اجرکم عندالله

رئیس شورای سیاستگذاری جبهه همبستگی نيروهاي انقلاب پهنه جنوب کشور

ایرج نگهداری

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.