پیام تسلیت مهدی روشنفکر درپی درگذشت فرزند شهید گل‌محمد برازیده
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
نماینده مردم  بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی درپی درگذشت مرحوم مغفور روح‌الله برازیده، فرزند شهید والامقام گل‌محمد برازیده پیام تسلیتی صادرکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز،متن پیام تسلیت مهدی روشنفکربه شرح ذیل می باشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید، از خود شهادت، کمتر نیست. هر ملتی که هنر شهادت را یاد گرفت، برای همیشه سربلند است.’
مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

در نهایت تأسف و تأثر باخبر شدیم که انسانی نجیب، صالح و اخلاق‌مدار، مرحوم مغفور روح‌الله برازیده، فرزند شهید والامقام گل‌محمد برازیده به سوی سرای باقی و پدر شهیدش هجرت کرد. اندوه و حسرت بخاطر آنچه رخ داده بسیار است و بزرگی این مصیبت چنان است که هرچه بنگاریم، کلمات در بیان آن قاصرند.

شهدا، همان‌هایی‌اند که به امر ولی امرشان، امام روح الله خمینی(ره) تمام هستی و جان خود را فدا کردند و امروز، فرزندان شهدا یادگارانی ارزشمند هستند که وجودشان علاوه بر برکت و عزت، یادآور ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی همان رادمردان جبهه‌های حق علیه باطل است و سزاوار نیست که خانواده‌های معظم شهدا، اینچنین بخاطر بی‌توجهی‌ها و سهل‌انگاری‌ها داغدار شوند.

امیدوارم که با عزم مسئولین مربوطه بار دیگر شاهد چنین مصیبت‌هایی برای خانواده‌های عالیقدر شهدا نباشیم و آنچنان که شایسته است، قدردان این سرمایه‌های گرانقدر باشیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه، این ضایعه‌ی اندوه‌آفرین و دردناک را محضر اهالی شریف و عالیقدر زیلایی، خانواده‌ی ارجمند و بزرگوار برازیده، خانواده‌های معزز شهدا و جمیع منسوبین و آشنایان محترم آن عزیز تازه درگذشته، تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند سبحان برای آن عزیز به معبود پیوسته، رحمت و مغفرت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و همجواری با پدر شهیدش، و برای بازماندگان گرامی صبری جمیل و اجری جزیل مسألت می‌نمایم.

مهدی روشنفکر
نماینده مردم شریف بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.