موردی از ابتلا به کرونا از صنوف یاسوج مشاهده نشده است/ مردم به شایعات توجه نکنند
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱:۳۷
اطلاعیه اتاق اصناف یاسوج؛ از همشهریان عزیز تقاضامندیم هر گونه اطلاع رسانی و اخبار های صنفی را که از سوی اتاق اصناف ارائه می شود از سایت ها و خبرگزاری های معتبر دریافت نمایند .
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز: متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛

به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد می رساند، اخیرا اخبار و اطلاعیه هایی در برخی کانال ها، گروه ها و صفحات فضای مجازی مبنی برانتقال ویروس کرونا در سطح یاسوج از طریق پوشاک فروشی سی تی سنتر منتشر شده که موجب ترس و وحشت دربین مردم بوجود آمده است .

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن رد این‌موضوع صراحتا اعلام می نماید که تمامی پیام های ارسالی از سوی برخی افراد غرض ورز در فضاهای مجازی جعلی بوده و کذب محض است و برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه‌ قضایی، پیگیری و در حال انجام است.

لازم به ذکر است که اتاق اصناف مرکز استان به همراه واحد بازرسی بر اصناف و گشت های مشترک دستگاه های نظارتی با تلاش شبانه‌روزی خود برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا را درشهرستان بویراحمد با جدیت پیگیری می کند و صنف پوشاک فروشی سی تی سنتر در حال حاضر به ارائه خدمات به مردم هستند.

از همشهریان عزیز تقاضامندیم هر گونه اطلاع رسانی و اخبار های صنفی را که از سوی اتاق اصناف ارائه می شود از سایت ها و خبرگزاری های معتبر دریافت نمایند .

اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.