مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی یاسوج در گفت و گو با خبرنگار پیوارنیوز گفت: حماسه ساز و تداوم بخش ۱۶ آذر، جوان و دانشجو است که مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب نیز جوانان هستند و این تقارن و هم‌افقی باعث یک مفاهمه و مخاطب معناداری است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛” حجت الاسلام محمد غفاری” با بیان نقش تاثیرگذار دانشجو در جامعه بیان کرد: جوان دانشجو پیشران و کنشگر فردای این انقلاب، نظام و دیار است که تربیت امروز دانشجو باعث تضمین فردای مدیریت و حکمرانی سالم جامعه میشود.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: اکنون برخی از رشته‌های کارشناسی و همه مقاطع ارشد و دکتری حضوری است که در مجموع طی این ۲ سال کرونایی فضای مجازی به میدان عمل و کنش فرهنگی تبدیل شده است.

غفاری با بیان اجرای کارهای فرهنگی در زمان کروناویروس ادامه داد: اکنون جشنواره‌ها و برنامه‌های اصلی حوزه فرهنگ در فضای مجازی در حال انجام، رصد و ارزیابی است و همین امروز که ۱۶ آذر(روز دانشجو) است چند برنامه بزرگداشت و مستقل توسط تشکل‌ها و کانون‌ها فرهنگی دانشگاه در شرف انجام است.

وی تشریح کرد: وظیفه اصلی دانشگاه تربیت نیروی متعهد و متخصص برای اداره فردای جامعه است و با توجه به تعریف برنامه‌ریزی که به معنای اخذ تصمیماتی در زمان حال برای دستیابی به اهدافی در زمان آینده و تعیین مراحل اجرایی، ساز و کارهای لازم برای حصول نتایج است که دانشگاه متکفل تامین نیروی فرداست.

غفاری با بیان آزادی دانشجویان در انقلاب اسلامی گفت: جهت‌گیری، اسناد بالادستی و مصوبات و نظارت راهبردی شورای عالی انقلاب فرهنگی خوب است اما در حوزه صف انحرافات و اختلالاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: اکنون دانشجو مطالبه‌گر، مُحِقّ و رصدگر است که همه شاهد بودیم در محضر بالاترین سطح حاکمیت یعنی رهبر فرزانه انقلاب، دانشجوی دختر این مملکت بدون لکنت زبان به بالاترین نهادهای حاکمیتی حمله و هجمه می‌کند و رهبری نیز دستگاه‌ها را ملزم به پاسخگویی می‌کند که در سطوح میانی و پایین، باز وضع قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.