همکاری ۲۹جهادگر کارآفرین با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲۹ جهادگر کارآفرین برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارند.
ارسال توسط : منبع : بشارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛جلسه توجیهی جهادگران کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور قائم مقام کمیته امداد استان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان، کارکنان حوزه اشتغال این نهاد و جهادگران کارآفرین در سالن شهید خیراندیش کمیته امداد استان برگزار شد.
علی اصغر قلی پور، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: یکی از مهمترین برنامه ها و اقدامات کمیته امداد در کنار کمک های حمایتی، ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان است.

وی تصریح کرد: طرح جهادگران کارآفرین به منظور توسعه برنامه های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت به منظور استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب و افتخاری دارای تخصص در این حوزه اجرایی شده است.
قلی پور بیان کرد: در حال حاضر ۲۹ جهادگر کارآفرین برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همکاری دارند.
وی افزود: از مهمترین فعالیت های جهادگران کارآفرین در همکاری با کمیته امداد، ارائه مشاوره های کسب و کار به مددجویان متقاضی، پیگیری پرونده تسهیلات اشتغال، ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه های مربوطه، برقراری ارتباط با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و شناسایی مشاغل و الگوهای نوین اشتغال است.
قلی پور گفت: جهادگران کارآفرین با هدف ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی با کمیته امداد بدون دریافت مزد و به صورت افتخاری همکاری می کنند.
ارسلان جلال فرد معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: ما هر ساله بیش از پنج هزار شغل برای خانواده های مددجویان تحت حمایت ایجاد می کنیم و تعهد امسال این نهاد در استان اجرای بیش از پنج هزار طرح اشتغال زایی است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است، گفت: ۴۰۵ نفر از مددجویان این نهاد نیز از طریق مراکز کاریابی در سال جاری جذب بازار کار شده اند.
جلال فرد با اشاره به اینکه ۵۱۰۰ مورد آموزش برای خانواده های تحت حمایت در سال جاری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: لازمه ایجاد اشتغال پایدار آموزش است، بعد از امکان سنجی، استعداد سنجی و مشاوره آموزش را برای خانواده ها اجرای می کنیم و بعد تسهیلات اشتغال و اجرای طرح و بعد هم نظارت و بازدیدها برای به نتیجه رسیدن کارها در دستور کار قرار می گیرد.
وی بیان کرد: در سال جاری برای ۳۰۵۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان این نهاد اجرایی شده است.
جلال فرد با اشاره به طرح جهادگران کارآفرین گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت این جهادگران بتوانیم اقدامات خوبی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان انجام دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.