برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار(ع)
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰:۰۸
مراسم دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: بصیرت فاطمی درس بزرگی است که مردم ایران در روز نهم دی با تاسی از رهنمودهای رهبرشان به جهانیان نشان دادند و باید در راستای تقویت این آموزه ارزشمند حضرت فاطمه سلام الله علیها همه کوشا باشیم.

عباس نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: اخلاص سردار شهید سلیمانی برگرفته از زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بود. رفتار ، اخلاق و کلام سردار سلیمانی متاثر از اخلاص درونی او بود که برگرفته از مکتب اهل‌بیت و حضرت زهرا سلام الله علیها بود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی تصریح کرد: مکتب شهید حاج‌ قاسم سلیمانی،اعتقاد و ایمان بخدا و خیر خواهی بود که تنها پاداش این انسان پاک شهادت بود و شهید سلیمانی قبل از فیض شهادت نیز بوی شهید و شهادت از رفتار و کلام او استشمام می شد.

وی با تسلیت ایام فاطمیه ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی می فرمایند: «هر کس به شناخت حقیقی فاطمه علیها السلام دست یابد، بی گمان شب قدر را درک کرده است.» و در حدیثی دیگر می فرمایند: «ای فاطمه علیه السلام مژده باد! که در پیشگاه خدا مقامی شایسته داری که در آن مقام برای دوستان و شیعیانت شفاعت می کنی.»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه وقف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای امروز استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: امروز به طور جد نیاز به ترویج فرهنگ وقف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیده می‌شود و باید با وجود همین موضوع به ترویج این فرهنگ والا توجه ویژه‌ای کرد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: لذا با زنده نگه داشتن راه و مرام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در واقع اخلاص، اسلام ناب و انقلاب اصیل اسلامی را که برگرفته از مکتب اهلبیت علیهم السلام زنده نگه داشته ایم. امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همان اخلاص و البته بصورت مردمی باید بین مسئولین و احاد مردم نهادینه شود. السلام دست یابد، بی گمان شب قدر را درک کرده است.» و در حدیثی دیگر می فرمایند: «ای فاطمه علیه السلام مژده باد! که در پیشگاه خدا مقامی شایسته داری که در آن مقام برای دوستان و شیعیانت شفاعت می کنی.»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه وقف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای امروز استان کهگیلویه و بویراحمد است،بیان کرد: امروز به طور جد نیاز به ترویج فرهنگ وقف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دیده می‌شود و باید با وجود همین موضوع به ترویج این فرهنگ والا توجه ویژه‌ای کرد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود: لذا با زنده نگه داشتن راه و مرام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در واقع اخلاص، اسلام ناب و انقلاب اصیل اسلامی را که برگرفته از مکتب اهلبیت علیهم السلام زنده نگه داشته ایم. امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همان اخلاص و البته بصورت مردمی باید بین مسئولین و احاد مردم نهادینه شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.