حرکتهای میدانی برای نظارت بر بازارگچساران
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
با اهتمام ویژه ، مسائل مربوط به بازار به صورت میدانی توسط مدیران دستگاه‌های عضو کمیته اقدام مشترک مورد رسیدگی ونظارت هر چه بیشتر بر قیمت‌ها و توزیع به صورت مستمر برگزار خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

 

به گزارش پیوارنیوز؛محسن ضامن فر، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران در حاشیه برگزاری گشت مشترک کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار افزود در راستای تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها و در اجرای مصوبات کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان، گشت مشترکی با حضور مدیران و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و ادارات شهرستان گچساران برگزارشد.

وی با بیان اینکه بر اساس تفاهمنامه ایجاد شده بین معاون اول محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، بازرسان بسیجی برای نظارت وکنترل بازار ورود خواهند کرد ، خاطرنشان کرد: موضوع بازرسان بسیجی در کمیسیون نظارت شهرستان مطرح و تعداد ۱۹ نفر بازرس بسیجی، کارت بازرسی دریافت خواهند نمود که دوره آموزشی برای آشنایی با وظایف محوله برگزار گردید.
وی افزود: با اهتمام ویژه ، مسائل مربوط به بازار به صورت میدانی توسط مدیران دستگاه‌های عضو کمیته اقدام مشترک مورد رسیدگی و انشاالله گشت‌های مشترک به منظور نظارت هر چه بیشتر بر قیمت‌ها و توزیع به صورت مستمر برگزار خواهد شد.


وی با تشکر از حوصله و متانت مردم ، از عموم مردم شهرستان درخواست کرد تا تخلفات واحدهای صنفی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.