هیچ وابستگی به احزاب سیاسی ندارم/سیاست ما باید عین دیانت باشد
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
احمدی: فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال‌جاری یکی از پر چالش‌ترین انتخابات بود و بیرون آمدن یک لیست ناقص باعث به وجود آمدن پاره‌ای از مشکلات شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، احمدی اظهار داشت: پس از بررسی انجام شده توسط هیأت‌های نظارتی مشخص شد که در برگزاری و نتیجه انتخابات نقص و اشکالی وجود نداشته و می‌توان گفت این انتخابات یکی از سالم‌ترین انتخابات در استان بوده‌است.
مجید احمدی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم حقیر در کسوت فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزاری انتخابات سالم در شورای شهر یاسوج و تعامل و هم افزایی بین اعضا برای پیشرفت و توسعه مرکز استان بود که این موضوع با برگزاری یک انتخابات سالم و انتخاب شهردار با اکثریت آراء اتفاق افتاد.
وی افزایش ۴۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی به میزان ۱۸۰ میلیارد تومان، تلاش اخذ ۱۰۱ میلیارد تومان جهت محرومیت زدایی، جذب اعتبارات برای دهیاری‌ها و امور عشایر، تعریض ورودی‌های شهر یاسوج، سایت زباله شهر یاسوج، میدان میوه و تره بار با همکاری شهرداری را از مهم‌ترین فعالیت‌های فرمانداری شهرستان بویراحمد برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات بنده در منصب فرمانداری شهرستان خدمت و حضور در جمع برای پاسخگویی به مشکلات و معضلات موجود بوده‌است.
فرماندار سابق شهرستان بویراحمد با اشاره به جمله سیاست ما باید عین دیانت ما باشد، بیان کرد: بنده هیچ وابستگی به احزاب سیاسی ندارم و در راستای فرموده امام علی بر برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم و دفاع از مظلوم سعی کردم تلاش کنم و خدمت به مردم را مهمترین اولویت کاری دانسته و می‌دانم.
مجید احمدی افزود: در نظام جمهوری اسلامی یک حزب بیشتر وجود ندارد و آنهم حزب‌الله است و دیگر احزاب موجود برای رسیدن به اهداف خود گاهی بر روی حق پا می‌گذارند، اما هر کس حزب‌اللهی باشد برای امیال و اهداف خود و دیگری حقی را ناحق نخواهد کرد.
وی در پایان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و معاونت سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد و ادامه داد: از این عزیزان سپاسگزارم که این بار مسئولیت سنگین را بردوش حقیر برداشتند.
فرماندار سابق شهرستان بویراحمد در ادامه از نگاه ویژه نماینده ولی‌فقیه به توسعه استان تشکر کرد و افزود: وجود چنین انسان‌های دغدغه مندی در استان یک نعمت الهی است.

احمدی در پایان ضمن تبریک به شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: از برادر عزیزمان که با اصرار بسیار نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این مسئولیت سنگین را پذیرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.