گلایه مندی اهای روستای تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد از نبود نفت سفید
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
مردمی که برای گرم کردن منازل از نفت استفاده میکنند ولی نبود نظارت کافی بر توزیع و کم بودن سهمیه نفت در این فصل از سال مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛اگر از مرکز استان به سمت شیراز حرکت کنیم حدودا ۳۰ دقیقه ای طول نخواهد کشید که به منطقه تنگ سرخ خواهیم رسید منطقه ای که نیم ساعت با مرکز استان فاصله دارد ولی از نعمت گاز محروم هستند.

 

این در حالی است که مدیر عامل شرکت گاز استان از از افتتاح گاز منطقه در دهه فجر۱۴۰۰ خبرداده بود.


مردمی که برای گرم کردن منازل از نفت استفاده می کنند ولی نبود نظارت کافی بر توزیع و کم بودن سهمیه نفت در این فصل از سال مردم را با مشکلات زیادی روبرو کرده و این در حالی است که به گفته اهالی منطقه این مقدار نفت توزیع شده جوابگوی اهالی روستای مرکزی تنگ سرخ نمی باشد در حالی که چندین روستای دیگر از این جایگاه  نیزسوخت مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

مهرداد لطیفی یکی از اهالی این منطقه در تماس با این پایگاه خبری عنوان کرد حدودا دو ماه است که نفت نداریم و هر وقت هم که نفت بیاید برای توزیع به روستاهای اطراف که شامل الله آباد. اسلام آباد و چشمه چنار می‌باشد نمیرسد و این در حالی است که نفت ارسالی در هر نوبت حدودا ۶۰بشکه می‌باشد که جوابگوی اهالی نیست و خود روستای مرکزی تنگ سرخ را هم جوابگو نیست.

یکی دیگر از اهالی روستای تنگ سرخ به خبرنگارپیوارنیوزگفت:در حالی که  کارت سهمیه سوخت دارم ولی به علت نبود نظارت و همکاری نکردن عامل توزیع هر ماه سهمیه شارژ شده در کارت را دریافت نمی کنم و این در حالی است که سه ماهه پاییز سوخته و هیچ نفتی دریافت نکردم.

وی همچنین افزود:درخواستی که اهالی منطقه از مسئولان شرکت بخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد دارند با در نظر گرفتن سهمیه بیشتری برای منطقه و رساندن به موقع نفت و توزیع عادلانه ازسوی عاملان توزیع در زمان اوج مصرف در زمستان به خانوارها تا زمان وصل شدن گاز دورازانتظارنیست.

منطقه تنگ سرخ در ۴۵ کیلومتری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در مسیر جاده یاسوج به شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.