وعده ای که عملی شد/به ثمر نشستن یکی از دستاوردهای مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۴۷
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ مبدل به روز به یاد ماندنی برای مردم خونگرم گچساران شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در ۱۷بهمن ۱۴۰۰ شاهد به ثمر نشستن نهایی یکی از دستآوردهای مهم مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

روزی که شهرستان گچساران دارای پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی گردید که این به عنوان خدمتی ماندگار برای مردم شریف شهرستان گچساران در اذهان ثبت و ضبط شد.

پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی دارای بخش های رادیولوژی و سونوگرافی، اتاق عمل سرپایی، داروخانه، تزریقات و بستری موقت، کلینیک تخصصی، آندوسکوپی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بینایی سنجی و شنوایی سنجی و دارای تجهیزات رادیوگرافی دیجیتال( ساده، OPG، تک دندان)سونوگرافی، ماموگرافی، اکو کاردیوگرافی، تست ورزش و آندوسکوپی می باشد.


بدون شک، تلاشها و زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای مدیریت درمان و تمام همکاران دلسوزی که در چندماه اخیر، متحد و همدل، ترجمان واقعی خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رساند، نه با زبان گفتار قابل بیان است و نه با زبان نوشتار، بلکه تنها باید با زبان دل، از یکایک این همکاران تلاشگر قدردانی نمود و دستان پرمهرشان را به گرمی فشرد.


از نیروهای تاسیسات و خدمات گرفته تا پرستاران، بهیاران، کارکنان امور اداری و مالی، مدیران، پزشکان و … که با درک صحیح از شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی موجود، سراپا همت گماشتند تا نشان دهند همواره برای ثبت بزرگی و غیرت، آماده اند و می خواهند به نوبه خود با برداشتن گام های بزرگ، وضعیت درمان شهرستان گچساران را به جایگاه واقعی خویش برسانند و ذره ای از آلام مردمانش بکاهند.

بر خود لازم می دانم علاوه بر قدردانی صمیمانه از مدیریت محترم درمان تامین اجتماعی جناب اقای دکتر بهور ، که در طی این مسیر سخت و دشوار، از ابتدای پروژه تا روز افتتاح ، لحظه ای حمایت ها و همراهی های ارزنده خویش را دریغ ننمودند، از صمیم قلب تشکر و سپاس ویژه داشته باشم.

روابط عمومی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.