دعوت حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲بهمن از مردم دعوت کرد که به یاد جانفشانی‌های سردار شهید سلیمانی و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به میدان بیایند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نُریدُ اَنْ نَمُنََّ عَلَی الََّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْاَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ اَئِمََّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین

انقلاب اسلامی حقیقتی برخاسته از سنت الهی و بر پایه محکم ولایت استوار است که با اراده شکوهمند ملت با عزت، حق جو و استقلال طلب ایران در مقابله با ظلم و جور رژیم شاهنشاهی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷شکوفا شد.

اکنون در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال انقلاب به سلامت از انواع فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است و در طلیعه آغاز گام دوم انقلاب ، وظیفه جهاد تبیین بیش از پیش روشن است.

امروز گفتمان انقلاب اسلامی علی رغم تمام خیانت ها، نفاق ها و دشمنی ها در منطقه و در جهان بر قلب ها نفوذ نموده وپیشرفت های علمی، صنعتی، تکنولوژیکی در حوزه های هسته ای، انرژی، نانو، موشکی، پزشکی و… در اوج قرار گرفته است که شیطان را متزلزل و عصبانی کرده است اما این عصبانیت را به گور خواهند برد و امروز هیمنه پوشالی نظام های سلطه گر در افولی موریانه وار در هم پیچیده است.

پس از شناخت مرحله نخست انقلاب، در دومین گام انقلاب اسلامی می باید قدم های محکمی در دفاع از نظریه نظام انقلابی و پایبندی به اصول و حفظ مرزبندی با دشمنان انقلاب اسلامی برداشت.

لزوم بهره گیری از مدیریت های جهادی و روحیه توانستن و توجه به ظرفیت های داخل کشور ، توجه به شعارهای انقلاب و جریان های انقلابی، دمیدن امید و نگاه خوشبینانه به آینده در جامعه، جهاد علمی به منظور عبور از مرزهای دانش ، اتخاذ منش و رفتار اخلاقی و معنوی از سوی حاکمیت وزمینه سازی برای ترویج معنویت و غیرت دینی، برجسته کردن ارزشهای معنوی به منظور رشد هرچه بیشتر شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه، عملیاتی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی، مبارزه دائمی با فساد در دستگاه های حکومتی به منظور استقرار عدالت تا رفع محرومیت ها، حراست از استقلال ملی و آزادی اجتماعی به عنوان دو ارزش اسلامی و عطیه الهی، حفظ عزت ملی و مرزبندی با دشمن، به میدان آمدن جوانان در تمامی عرصه های جهادی، جهادی همه جانبه و هوشمندانه در مقابله با ترویج سبک زندگی غربی، ضرورت امروز است تا جامعه پردازی و دولت سازی اسلامی در نیل به تمدن نوین اسلامی است.

حدود جنگ امروز، دامنه شناختی، ادراکی و سایبری دارد، امروز اضمحلال جریان تحریف در جهاد تبیین با ادبیات روزانقلاب و تاکتیک های نوین رسانه ای است و امروز، انقلاب در روشنگری است و وظیفه زدودن ابهام دروغ و تهمت در ظلمات نفاق، کفر و انحراف است و حرکت تبیین خنثی کننده توصیه دشمن است.

مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین در دو وجه ضرورت می یابد؛ یکی بر اساس معنای خاص جهاد یعنی تقابل ومبارزه با دشمن و دیگری برحسب معنای عام آن، یعنی جهاد برای تبیین حقیقت برای ذات حقیقت که مصداق اتم آن همان انسان کامل و امام عدل (عج) است، و البته که این دو وجه با یکدیگر تعارض و تضاد ندارند؛ بلکه دو روی یک حقیقت هستند.

حزب موتلفه اسلامی، ضمن تبریک و تهنیت ایام دهه مبارک فجر به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری، با آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)تجدید میثاق می نماید.

۲۱بهمن ۱۴۰۰

حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.